Hvor lenge har dere prøvd? Helt normalt at det går opp til et år før spiren sitter ;-) og ja, man kan ikke bli gravid etter el. Egget lever kun opp til 24 timer etter det har blitt sluppet om det ikke skjer en befruktningJeg vet ikke så mye om dette (ennå, heldigvis?!) ... men sånn jeg har forstått er det mindre sannsynlighet etter eggløsning - men who knows? Det er liksom så sært at noen blir gravide av en pilleglipp mens andre kan prøve aktivt i flere mnd...
Vi har kjørt hardt ut og hatt sex seks ganger siden dag 5 (dag 11 nå, eller 12). Hatt eggl.slim, siden dag 8. I dag masse, masse både midt på dagen og etter at vi hadde oss igjen i ettermiddag. Hvis det er noe tegn på at man faktisk har eggløsning da.. All in fra mannens side. Nyter å være uten gummihatt! Da vi skulle reise i stad spurte jeg om vi hadde glemt noe.."Neei, penger, pass og p-piller...Nei, forresten, ikke p-piller", svarte han. Det er så flott - han har jobbet litt med å "bli klar". Men nå er han veldig klar, i alle fall for selve produksjonen. Lever litt i en ny tilværelse føler jeg, men det stabiliserer seg vel utover prøvetiden.
Men - begge har vært/er forkjøla - noen som vet om det har noe å si?
Ang GU- må man ha henvisning da? Jeg bestilte meg en time og fikk det raskt. Tok en sjekk før vi begynte med ultralyd etc. Kostet 1100 kr. Da jeg kom virket det på gynekologen som at hun trodde jeg kom fordi vi hadde prøvd å få barn en stund uten hell. Hun var helt super, og vel verdt pengene. Hvis vi ikke får til å få barn i 2014 kommer jeg til å gå til henne igjen.
Ikke mist håpet og lykke til :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
:
:
: