IKM uke 23

Jeg vet ikke så mye om dette (ennå, heldigvis?!) ... men sånn jeg har forstått er det mindre sannsynlighet etter eggløsning - men who knows? Det er liksom så sært at noen blir gravide av en pilleglipp mens andre kan prøve aktivt i flere mnd...

Vi har kjørt hardt ut og hatt sex seks ganger siden dag 5 (dag 11 nå, eller 12). Hatt eggl.slim, siden dag 8. I dag masse, masse både midt på dagen og etter at vi hadde oss igjen i ettermiddag. Hvis det er noe tegn på at man faktisk har eggløsning da.. All in fra mannens side. Nyter å være uten gummihatt! Da vi skulle reise i stad spurte jeg om vi hadde glemt noe.."Neei, penger, pass og p-piller...Nei, forresten, ikke p-piller", svarte han. Det er så flott - han har jobbet litt med å "bli klar". Men nå er han veldig klar, i alle fall for selve produksjonen. Lever litt i en ny tilværelse føler jeg, men det stabiliserer seg vel utover prøvetiden.

Men - begge har vært/er forkjøla - noen som vet om det har noe å si?

Ang GU- må man ha henvisning da? Jeg bestilte meg en time og fikk det raskt. Tok en sjekk før vi begynte med ultralyd etc. Kostet 1100 kr. Da jeg kom virket det på gynekologen som at hun trodde jeg kom fordi vi hadde prøvd å få barn en stund uten hell. Hun var helt super, og vel verdt pengene. Hvis vi ikke får til å få barn i 2014 kommer jeg til å gå til henne igjen.
Hvor lenge har dere prøvd? Helt normalt at det går opp til et år før spiren sitter ;-) og ja, man kan ikke bli gravid etter el. Egget lever kun opp til 24 timer etter det har blitt sluppet om det ikke skjer en befruktning :-)

Ikke mist håpet og lykke til :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer med dagen alle sammen :-D ønsker dere en nydelig 17 mai feiring <3

Forlater dere og flytter til uke 22, EL var enten i går eller dagen før,
Er hvertfall overstått nå, så ikm blir ca 29 mai :).

Fortsatt masse lykke til alle sammen :D
Lykke til :)

Hei hei!
Håper dere alle hadde en fin 17.mai igår. Dagen gikk virkelig unna her:).

På prøvefronten ser det ut som el ikke er så mange dager unna. Håper streken snart er sterkere en kontrollstreken.:)
ImageUploadedByBV Forum1400394863.221144.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det mange av dere som tester for EL? Jeg er usikker på om jeg skal begynne med det, for jeg føler at det kommer til å gjøre meg helt skrullete.. Jeg synes på en måte at jeg tenker nok på denne prøvinga som det er :P Men det er kanskje greit for å finne ut om EL faktisk har vært..? Jeg pleier som regel å få såre pupper i et par dager etter EL, og har tatt det som et "sikkert" tegn. Men forrige måned kjente jeg ingenting, så da kan jeg kanskje ikke stole på den metoden lilevel..

IKM UKE 23:)

Mandag 2.Juni
Jada
Glad sau pp 5
Fleurs

Tirsdag 3 Juni:
Tulla84 pp 9
Vilde_87 pp 9

Onsdag 4 Juni:
Carros pp 9
Pudder pp 12
Soletti
Romi pp6

Torsdag 5 Juni:
Surrelusa pp 2
Håperpåettmirakel pp 22

Fredag 6 Juni:

Lørdag 7 Juni:
Lilla86 pp 6
Frutelemark pp 1

Søndag 8 Juni:
Sara pp 16
3nøtter pp 9
L88
Lillemoor pp 9

GRAVID :dance008:

TR:smiley-angry016:

Passert IKM :confused004:

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum​

Fjerner du meg fra lista siden ikm havnet på 29 mai i uke 22 iflg FF ;)

Her håper jeg det blir el i løpet av neste uke, men vi får nå bare vente og se.

Jeg er litt lei av å vente og se, men hva annet kan jeg gjøre?

fra app

Hvor lenge har dere prøvd? Helt normalt at det går opp til et år før spiren sitter ;-) og ja, man kan ikke bli gravid etter el. Egget lever kun opp til 24 timer etter det har blitt sluppet om det ikke skjer en befruktning :)

Ikke mist håpet og lykke til :-D

Vi startet prøvingen nå i mai;-) Er jo ikke akkurat krise om vi ikke får det til med det første.. gifter oss i sommer, så kjekt å kunne drikke da. Samtidig så er vi veldig innstilt på å få disse to blå . Håpe, håpe!

Jeg gikk med en tre mnd baby i vogn for tre år siden. Jeg skulle gjort det i år også, hadde jo termin i beg av februar med den jeg mistet bare 5+2 i fjor sommer.

Vil gjerne ha vogn neste 17. mai også ja. Første året med skolegutt. Og gjerne baby.

Nå er jeg straks på vei inn i såkalt DPO land. Har planer om å teste 31.mai.. håper på to blå før jeg blir 30 :-S Spennende, spennende.

Nå er jeg straks på vei inn i såkalt DPO land. Har planer om å teste 31.mai.. håper på to blå før jeg blir 30 :-S Spennende, spennende.
Heldiggris. Dpo allerede

fra app

spent her,el smerter og nesten positiv test i formiddag.mulig aksjene i går kveld blir å holde.gubben er borte på jobb til fredag....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

dagens rosa tester,siste digitale samtidig som sterkeste rosa:) håper aksjene i går holder:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400497648036.jpg
    1400497648036.jpg
    23,4 KB · Visninger: 61
  • 1400497674257.jpg
    1400497674257.jpg
    23,1 KB · Visninger: 59
  • 1400497698408.jpg
    1400497698408.jpg
    23,3 KB · Visninger: 50
Nå nærmer EL seg her også!
Spent allerede :p

Lykke til alle sammen!!
Februar it is, isn't it? ;) krysser fingre og tær!!

Lite som tyder på EL med det første her.

Men mannen skal gjerne bli med til sengs, just in case.

Back
Topp