IKM uke 23

Synes det virker litt tidlig med eggløsning nå, er bare på dag 9, og pleier å ha syklus på 26-27 dager. Får håpet mitt egg slipper inn noen av hans friere når det blir klart nå. Har vel egentlig regnet med at det tar litt tid dette her. Gifter oss i juli, så det er jo kjekt å kunne drikke litt på bryllupsdagen. Men så bikker jeg den magiske 30årsgrensa veldig snart og skulle helst hatt to blå den dagen. Klokka tikker litt heftig kan du si...

Det er jo litt snodig, at man er så innmari redd for graviditet om man misser en pille eller tar på kondom litt sent i akten - og når man førstes prøver er man redd for at det ikke skal klaffe. Blir ikke helt klok på det der.

Synes det virker litt tidlig med eggløsning nå, er bare på dag 9, og pleier å ha syklus på 26-27 dager. Får håpet mitt egg slipper inn noen av hans friere når det blir klart nå. Har vel egentlig regnet med at det tar litt tid dette her. Gifter oss i juli, så det er jo kjekt å kunne drikke litt på bryllupsdagen. Men så bikker jeg den magiske 30årsgrensa veldig snart og skulle helst hatt to blå den dagen. Klokka tikker litt heftig kan du si...

Det er jo litt snodig, at man er så innmari redd for graviditet om man misser en pille eller tar på kondom litt sent i akten - og når man førstes prøver er man redd for at det ikke skal klaffe. Blir ikke helt klok på det der.
Ha ha, ja det er sånn det er :)

Har nok tidlig EL denne pp'n jeg og, hadde lang syklus forrige mnd
etter SA og veldig kort tantebesøk denne gangen så det er mulig å ha EL såpass tidlig
men ikke veldig vanlig.
Tror jeg hadde på dag 9 eller 10 denne gangen, har hatt på dag 10 før, men vanligvis dag 12-14.
Er ikke 100% sikker på at EL har vært,men tror det, det er det som er fint med tempinga,
da finner jeg ut av det etterpå, så slipper jeg å lure om
jeg har tatt feil :)

Ha ha, ja det er sånn det er :)

Har nok tidlig EL denne pp'n jeg og, hadde lang syklus forrige mnd
etter SA og veldig kort tantebesøk denne gangen så det er mulig å ha EL såpass tidlig
men ikke veldig vanlig.
Tror jeg hadde på dag 9 eller 10 denne gangen, har hatt på dag 10 før, men vanligvis dag 12-14.
Er ikke 100% sikker på at EL har vært,men tror det, det er det som er fint med tempinga,
da finner jeg ut av det etterpå, så slipper jeg å lure om
jeg har tatt feil :)

Det er sant:) Jeg lever heller i uvisshet, t blir for mye styr med temping for meg. Har nok med med å huske på folaten som skal taes. Men det kan nok være at eggløsning har kommet tidlig hos meg også. Har jo notert ned slike ting en stund, og vanligvis kommer eggl slim på dag 10-12, og nå begynte det dag 7. Så da skal eggl være like rundt hjørnet - hvis det stemmer at det alltid går 14 dager fra eggløsning til mens? Bruker en app som legger inn når eggløsning var ettersom når jeg legger inn at jeg får mens.

Det er sant:) Jeg lever heller i uvisshet, t blir for mye styr med temping for meg. Har nok med med å huske på folaten som skal taes. Men det kan nok være at eggløsning har kommet tidlig hos meg også. Har jo notert ned slike ting en stund, og vanligvis kommer eggl slim på dag 10-12, og nå begynte det dag 7. Så da skal eggl være like rundt hjørnet - hvis det stemmer at det alltid går 14 dager fra eggløsning til mens? Bruker en app som legger inn når eggløsning var ettersom når jeg legger inn at jeg får mens.
Kjekt med en sånn app :)

Er vel sånn gjennomsnittlig 14 dager fra EL til TR noen har litt kortere men få lengre.
Hos meg er det 14 dager.

Merket nettopp at det har endret seg igjen da jeg var på do,
til mer ELaktig utflod, så mulig EL ikke har vært alikevel.
He he, er jo enda tidlig i syklusen, får bare se etterhvert når FF setter kryss.

Jeg er fortsatt rundt 10 dager fra el, kjedelig å vente!! :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Enig, kjedelig å vente på EL, men godt
når den endelig er her.

Hadde en god del EL slim da jeg sto opp i dag, så da har ikke EL vært
men er nå kanskje.
Ser frem imot å være i dpoland denne mnd kjenner jeg :)

Enig, kjedelig å vente på EL, men godt
når den endelig er her.

Hadde en god del EL slim da jeg sto opp i dag, så da har ikke EL vært
men er nå kanskje.
Ser frem imot å være i dpoland denne mnd kjenner jeg :)

Da er vi to, jeg lengter etter DPO-dager ;)

Jeg har aldri vært i DPO land. Håper det holder å besøke det landet en gang. Tror det er riktig tid nå, vondt i korsryggen. Litt hektisk om dagen, men får prøve på en kjapp en i kveld.

17.mai har vi jubileum som prøvere i en uke. Nesten like stas som å være nyforlovet;-)

Jeg har aldri vært i DPO land. Håper det holder å besøke det landet en gang. Tror det er riktig tid nå, vondt i korsryggen. Litt hektisk om dagen, men får prøve på en kjapp en i kveld.

17.mai har vi jubileum som prøvere i en uke. Nesten like stas som å være nyforlovet;-)
He he, håper du bare trenger besøke dpo landet en gang da ;)
Masse lykke til og happy humping :)

Hei, alle! Jeg er fersk her :) Første pp ble sparket igang i går! Men EL er nok ikke før rundt 24.5. Legger du meg til med ikm lørdag 7.6..? De siste fem syklusene (etter pilleslutt) har vært ustabile og aaaltfor lange, men det er det nærmeste jeg kommer en gjetning :)

syteinnlegg :p

sukk og hyl og alt det der :( tror jeg har eggløsning nå på cd10 og får ikke mannen hjem før onsdag. har hatt så normal syklus på 28 dager siden vi startet å prøve i desember. så hadde et lite håp denne mnd, selv om mannen ikke kom hjem før cd15. håper på at både tempen, slimet og el test vare spiller meg et puss idag :p

Forlater dere og flytter til uke 22, EL var enten i går eller dagen før,
Er hvertfall overstått nå, så ikm blir ca 29 mai :).

Fortsatt masse lykke til alle sammen :D

syteinnlegg :p

sukk og hyl og alt det der :( tror jeg har eggløsning nå på cd10 og får ikke mannen hjem før onsdag. har hatt så normal syklus på 28 dager siden vi startet å prøve i desember. så hadde et lite håp denne mnd, selv om mannen ikke kom hjem før cd15. håper på at både tempen, slimet og el test vare spiller meg et puss idag :p

Så kjedelig!! Vi har reisejobb begge to, så det er noen måneder vi ikke har sjans.. Utrolig kjedelig, det føles som om vi snytes for noen pp'er :p

Jeg har forresten nå blitt henvist til gyn, spennende å se hvor lenge jeg må vente på time og hva det viser... Men håper jo selvfølgelig på å være gravid før jeg i det hele tatt får time da ;)

Jeg har forresten nå blitt henvist til gyn, spennende å se hvor lenge jeg må vente på time og hva det viser... Men håper jo selvfølgelig på å være gravid før jeg i det hele tatt får time da ;)

Håper du kan avlyse timen ;)
En liten strek i regningen denne pp ja :p men nå er han iallefall hjemme neste pp så satser vi på et mars gull....

Men noen som vet om det sånn allikevel er et ørlite håp, når EL var idag og 5 dager til mannen kommer hjem?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg også

fra app

Håper du kan avlyse timen ;)
En liten strek i regningen denne pp ja :p men nå er han iallefall hjemme neste pp så satser vi på et mars gull....

Men noen som vet om det sånn allikevel er et ørlite håp, når EL var idag og 5 dager til mannen kommer hjem?

Sent from my iPad using BV Forum

Nope.

Det er noen dager FØR det er håp, og knapt nok dagen etter el, reelt sett. 4-5 dager før er et lite håp, 2-3 dager er flott, 1-2 dager optimalt, 5 dager etter el er minst 4 for sent

fra app

Jeg vet ikke så mye om dette (ennå, heldigvis?!) ... men sånn jeg har forstått er det mindre sannsynlighet etter eggløsning - men who knows? Det er liksom så sært at noen blir gravide av en pilleglipp mens andre kan prøve aktivt i flere mnd...

Vi har kjørt hardt ut og hatt sex seks ganger siden dag 5 (dag 11 nå, eller 12). Hatt eggl.slim, siden dag 8. I dag masse, masse både midt på dagen og etter at vi hadde oss igjen i ettermiddag. Hvis det er noe tegn på at man faktisk har eggløsning da.. All in fra mannens side. Nyter å være uten gummihatt! Da vi skulle reise i stad spurte jeg om vi hadde glemt noe.."Neei, penger, pass og p-piller...Nei, forresten, ikke p-piller", svarte han. Det er så flott - han har jobbet litt med å "bli klar". Men nå er han veldig klar, i alle fall for selve produksjonen. Lever litt i en ny tilværelse føler jeg, men det stabiliserer seg vel utover prøvetiden.

Men - begge har vært/er forkjøla - noen som vet om det har noe å si?

Ang GU- må man ha henvisning da? Jeg bestilte meg en time og fikk det raskt. Tok en sjekk før vi begynte med ultralyd etc. Kostet 1100 kr. Da jeg kom virket det på gynekologen som at hun trodde jeg kom fordi vi hadde prøvd å få barn en stund uten hell. Hun var helt super, og vel verdt pengene. Hvis vi ikke får til å få barn i 2014 kommer jeg til å gå til henne igjen.

Back
Topp