Fikk plutselig positiv el test i går, negativ i dag igjen. Skikkelig el smerter i dag. Håper håper håper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ebay!Ser at det er mange som tester mye. Var innom apoteket i dag og da så jeg på graviditetstester etc - fyttirakkern det er dyrt!...
Du er ført oppAdd meg på listenikm fredag 6 (sånn cirkus)
Taster fra appen
Lykke tilTipp topp tommel opp
Taster fra appen
Skal føre deg opp som pp 2. Jeg tok el tester de forrige periodene, men vet ikke om jeg synes noe om dem da jeg fikk positiv men ikke ble gravidJeg har vurdert å gå til innkjøp av el tester, har fulgt med på slim hittil som enste måte å vite når el kommer. Er bare i 2pp men utolmodig som fy
Er el tester must have synes dere?
Taster fra appen
Vi bestiller på nett til en helt annen prisSer at det er mange som tester mye. Var innom apoteket i dag og da så jeg på graviditetstester etc - fyttirakkern det er dyrt!...
28 herHvor lange sykluser har dere? Min er på 23 dager med 12 dagers luteal fase. Har korte mellomrom mellom tanta med andre ord, blæ :s
--------------------------
Taster fra appen
Ja det skjønner jeg! Det er ikke morsomt! Men tror nok at de fleste har sånne perioder inni mellom33-40 dager herskulle også gjerne hatt litt kortere sykluser.. Lenge å vente mellom hver EL! Men for å se positivt på det, så er jo tanta sjeldnere på besøk da..
Her i hus har det vært mye dårlig stemning med mannen i det siste.. Lange, slitsomme dager for begge to! Er så kjipt å drive med prøving når stemninga er sånn så som så! :/
Sent from my iPhone using BV Forum