IKM uke 23

Trodde jeg hadde EL smerter i går, men tempen sank i dag??? Ikke har jeg EL slim heller... Får bare vente å se. Tar ikke EL tester denne syklusen... Venter på svar ang sædprøven til sambo. Skal ringe på klinikken i morgen. Spennende !!!! Humper dere hver dag eller annenhver dag nå??

Forrige pp humpet vi hver dag:) denne pp har vi ikke begynt å humpe enda siden jeg er syk, men håper jeg blir frisk fort. Skal til legen i morgen:)

Så lyst til å bli mamma <3

Ser at det er mange som tester mye. Var innom apoteket i dag og da så jeg på graviditetstester etc - fyttirakkern det er dyrt!...

Ser at det er mange som tester mye. Var innom apoteket i dag og da så jeg på graviditetstester etc - fyttirakkern det er dyrt!...
Ebay! ;) bestill fra england, går fort:)

Jeg har vurdert å gå til innkjøp av el tester, har fulgt med på slim hittil som enste måte å vite når el kommer. Er bare i 2pp men utolmodig som fy :p
Er el tester must have synes dere?

Taster fra appen

Jeg har vurdert å gå til innkjøp av el tester, har fulgt med på slim hittil som enste måte å vite når el kommer. Er bare i 2pp men utolmodig som fy :p
Er el tester must have synes dere?

Taster fra appen
Skal føre deg opp som pp 2. Jeg tok el tester de forrige periodene, men vet ikke om jeg synes noe om dem da jeg fikk positiv men ikke ble gravid :p jeg temper denne mnd, for jeg føler det er mindre stress. Er nok en individuell sak.

Vi bestiller på nett til en helt annen pris

fra app

Hvor lange sykluser har dere? Min er på 23 dager med 12 dagers luteal fase. Har korte mellomrom mellom tanta med andre ord, blæ :s

--------------------------
Taster fra appen

Jeg hadde heller tatt korte, det gir flere sjanser i året..

Mine er en plass mellom 26 og 45 for det meste. Stort sett 35-45.
Det gir deg 5-7 sjanser mer i året enn meg...

Hvor lange sykluser har dere? Min er på 23 dager med 12 dagers luteal fase. Har korte mellomrom mellom tanta med andre ord, blæ :s

--------------------------
Taster fra appen
28 her

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skulle gjerne hatt kortere syklus og lenger lutealfase :). Jeg ligger på ca 34 dagers syklus, og har en lutealfase på ca 10 dager..

Sent from my iPhone using BV Forum

33-40 dager her :) skulle også gjerne hatt litt kortere sykluser.. Lenge å vente mellom hver EL! Men for å se positivt på det, så er jo tanta sjeldnere på besøk da..

Her i hus har det vært mye dårlig stemning med mannen i det siste.. Lange, slitsomme dager for begge to! Er så kjipt å drive med prøving når stemninga er sånn så som så! :/

Nå tror jeg det nærmer seg EL her! Vi hadde egentlig tenkt å ha pause denne måneden, men det ble ikke det likevel:oops: Forrige syklus kom EL på CD 12 eller 13. Nå er jeg på syklusdag 11, og hadde EL-slim i dag, det hadde jeg forrige syklus også på CD11. Syklusene mine har variert mellom 26 og 32 dager.

33-40 dager her :) skulle også gjerne hatt litt kortere sykluser.. Lenge å vente mellom hver EL! Men for å se positivt på det, så er jo tanta sjeldnere på besøk da..

Her i hus har det vært mye dårlig stemning med mannen i det siste.. Lange, slitsomme dager for begge to! Er så kjipt å drive med prøving når stemninga er sånn så som så! :/

Ja det skjønner jeg! Det er ikke morsomt! Men tror nok at de fleste har sånne perioder inni mellom:) jeg og samboer har også hatt sånne perioder:( blir så frustrert av sånt! Får håpe det går fort over:)

Så lyst til å bli mamma <3

Back
Topp