IKM uke 23 ✨

Blir jo sterkere denne:nailbiting:

480E7500-04B0-47FD-96B4-915EE078BFCC.jpeg
 
Jeg har også hatt litt problemer.

Blir spennende å se når du begynner å teste :) Tenker du å vente til IKM?
Tok en test etter jobb i dag.. ganske utvannet urin. Skulle ventet til i morgen..
den var ganske blendahvit. Venter til fredag nå. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Har ingen tegn på noe som helst.. ikke pms en gang..
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
Takk som spør :Heartred TR kom i dag. Nå er det andre syklusen på rad hvor jeg får svakt positive tester etterfulgt av mensen, etter en MA..og jeg synes det er sykt frustrerende greier… da vil jeg helst ikke ha positive, hvis mensen likevel skal komme, på en måte. Får så store forhåpninger så fort jeg ser to streker.. menmen, er bare å prøve igjen:bag::angelic:
 
Takk som spør :Heartred TR kom i dag. Nå er det andre syklusen på rad hvor jeg får svakt positive tester etterfulgt av mensen, etter en MA..og jeg synes det er sykt frustrerende greier… da vil jeg helst ikke ha positive, hvis mensen likevel skal komme, på en måte. Får så store forhåpninger så fort jeg ser to streker.. menmen, er bare å prøve igjen:bag::angelic:
Uff, ja det skjønner jeg veldig godt :Heartred Må jo være kjemisk du har hatt? Kanskje prøve å ikke teste neste gang, bare vente å se om mensen kommer? For å ikke bli så skuffet. Håper den sitter neste gang da:Heartred
 
Uff, ja det skjønner jeg veldig godt :Heartred Må jo være kjemisk du har hatt? Kanskje prøve å ikke teste neste gang, bare vente å se om mensen kommer? For å ikke bli så skuffet. Håper den sitter neste gang da:Heartred
Mistenker det, synes den var alt for rosa og tydelig for å være skygge(på to tester).. men sånn er det:angelic: jeg har så ekstremt med testetrang, føler jeg nesten får større
forhåpninger av å ikke teste..merkelig greie.. men jeg skal virkelig gjøre en innsats for å prøve å holde ut til ikm på neste syklus:Heartred
 
Back
Topp