Tenkte på den med uker ja. Tror jeg vil kjøpe en i morgen for og seJeg fikk 11 dpo når testen så slik ut sist. Prøvde ikke før
Vis vedlegget 407006
Eller tenkte du den uten uker?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte på den med uker ja. Tror jeg vil kjøpe en i morgen for og seJeg fikk 11 dpo når testen så slik ut sist. Prøvde ikke før
Vis vedlegget 407006
Eller tenkte du den uten uker?

Hvordan går det med deg?Jepp, den er helt negativ i dag… så spørs om jeg ikke hører om legen kan ta en blodprøve av meg i morgen..

Spennende!
Var ganske blenda hos meg i dag!ÅrhSpennende!Var ganske blenda hos meg i dag!
men fortsatt håp da
igår hadde jeg en del stikk i livmor, akkurat som sist jeg var gravid. Og idag har jeg mensenmurringer, men det hadde jeg sist også, såå
Dette ser jo lovende ut da
Herregud nå begynte jeg helt å grine, noen form hormoner er det iallfallDette ser jo lovende ut da![]()

Århmen fortsatt håp da
Ja, veldig! Dette kan gå begge veier joigår hadde jeg en del stikk i livmor, akkurat som sist jeg var gravid. Og idag har jeg mensenmurringer, men det hadde jeg sist også, såå
![]()
! Så er så spent Jeg fikk helt sammenbrudd i går kveld, fordi samboeren min skal reise bort på jobb. Godt vi er flere hormonelleHerregud nå begynte jeg helt å grine, noen form hormoner er det iallfall
![]()

Det hadde jeg i går og i forigårs og! Og var skikkelig uggen i går, følte meg nesten fyllesjuk uten å ha drukket! Så er så spent
![]()
uhh spennende!Jeg fikk helt sammenbrudd i går kveld, fordi samboeren min skal reise bort på jobb. Godt vi er flere hormonelle
Jeg er jo så vant til at han er borte i ukedagene, men akkurat i går så føltes det som om verden raste sammen fordi jeg skal være uten han i 12 dager![]()
12 dager er også lenge da! Og så akkurat nå når du tester og håper på noe så stort for dere begge
Føles som for alltiduhh spennende!
12 dager er også lenge da! Og så akkurat nå når du tester og håper på noe så stort for dere begge
![]()
Ja, det er akkurat det. Skulle så veldig gjerne hatt han hjemme sånn at vi kunne delt øyeblikkene, enten opptur eller nedtur
Blææh, nå kommer husken om alle de hormonelle svingningene fra de andre graviditeten tilbake
Haha, huffTydelig at det er hormoner i sving her og ja. Sendte mannen på apoteket fordi jeg ville få tatt en cb digital, bare for og få det svart på hvitt! Men.. de selges ikke digitale på apoteket her lengre, og jeg ble så sint på han fordi han kom hjem uten. Og like etterpå begynte jeg og stortute og unnskylde meg![]()
Blææh, nå kommer husken om alle de hormonelle svingningene fra de andre graviditeten tilbake
![]()
Er ikke lett!
UffTydelig at det er hormoner i sving her og ja. Sendte mannen på apoteket fordi jeg ville få tatt en cb digital, bare for og få det svart på hvitt! Men.. de selges ikke digitale på apoteket her lengre, og jeg ble så sint på han fordi han kom hjem uten. Og like etterpå begynte jeg og stortute og unnskylde meg![]()
![]()
hvordan går det med streken da?Har ikke fått tatt flere tester siden den jeg la ut sist, tom. Venter nye strimler i posten om et par dager. Men synes det er aaalt for lenge å venteUffhvordan går det med streken da?

Årh, det skjønner jeg veldig godt! Var fin den du la ut sist da, så det tegner jo godtHar ikke fått tatt flere tester siden den jeg la ut sist, tom. Venter nye strimler i posten om et par dager. Men synes det er aaalt for lenge å vente![]()

Har fått tak på en digital nå, så nå er det bare og vente til jeg må tisseÅrh, det skjønner jeg veldig godt! Var fin den du la ut sist da, så det tegner jo godt![]()

Spennende! Krysser fingrene for deg!Har fått tak på en digital nå, så nå er det bare og vente til jeg må tisse![]()
![]()

Se der jaDa kan eg settes som gravid![]()