IKM uke 23 ✨

Noen som ser?
 

Vedlegg

  • PXL_20230605_143347146.jpg
    PXL_20230605_143347146.jpg
    1,1 MB · Visninger: 101
  • PXL_20230605_143347146.jpg
    PXL_20230605_143347146.jpg
    108 KB · Visninger: 98
Hei! Jeg hadde sex tre ganger fredag og tok eltest som var positiv lørdag. Burde jeg regne el fra søndag da? Eltesten var så vidt biiiittelitt svakere enn kontrollstreken, men jeg anså den som positiv. Vurderer ta første test i morgen, men kanskje litt tidlig, hva synes dere?
 
Hei! Jeg hadde sex tre ganger fredag og tok eltest som var positiv lørdag. Burde jeg regne el fra søndag da? Eltesten var så vidt biiiittelitt svakere enn kontrollstreken, men jeg anså den som positiv. Vurderer ta første test i morgen, men kanskje litt tidlig, hva synes dere?
Mener du gaviditetstest i morgen når du hadde eggløsning i går?
 
Hei! Jeg hadde sex tre ganger fredag og tok eltest som var positiv lørdag. Burde jeg regne el fra søndag da? Eltesten var så vidt biiiittelitt svakere enn kontrollstreken, men jeg anså den som positiv. Vurderer ta første test i morgen, men kanskje litt tidlig, hva synes dere?
Jeg pleier å regne eggløsning fra dagen etter positiv test, men i prinsippet kan det være alt fra 12-48 timer.
Du kan være heldig å få en svak strek nå, men den kan like gjerne være negativ på dette tidspunktet, også selvom du er gravid :)
 
Jøss her hadde det skjedd mye.. kom ikke inn på bv hele helgen.. noe galt med siden…

jeg har ikke turt å teste enda jeg.. har ikm på fredag tror jeg..
 
Jøss her hadde det skjedd mye.. kom ikke inn på bv hele helgen.. noe galt med siden…

jeg har ikke turt å teste enda jeg.. har ikm på fredag tror jeg..
Jeg har også hatt litt problemer.

Blir spennende å se når du begynner å teste :) Tenker du å vente til IKM?
 
Back
Topp