Kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne ser jo veldig positiv ut
Men positiv test er i det minste et lite steg.
Ser noe ganske tydelig der ja!! Krysser fingreneKom nettopp hjem fra jobbreise og tok test med en gang. 10 dpo. Den så helt blendet ut de første 5min. Men så synes jeg at det er en svaak strek der nå??
Er dessverre ikke like jubel-glad for disse positive testene lenger, fordi vi har hatt to SA’er på rad i år. Tror liksom ikke på at det går denne gangen hellerMen positiv test er i det minste et lite steg.
![]()

GratulererJippii jeg er så glad! Denne gangen så bare måå det gå bra!
Jeg tok både en make sure vanlig (på bildet) og metode tidlig. Sistnevnte viste ikke strek. 10 dpo i dag.Vis vedlegget 484959

Hadde ikke gitt opp helt enda, spesielt ikke med metode sine tester. Da ville jeg holdt hardt i håpet frem til IKM og dagene etter10 dpo. Hadde dere gitt opp håpet nå? Ser jo noe, men det noe er ikke rosa og ikke sterkere enn det noe som har vært tidligereVis vedlegget 484960Vis vedlegget 484961
10 dpo er fremdeles tidlig
SpennendeTesten i går kveld, 7 dpo:
Vis vedlegget 484968
Testen nå i dag tidlig, 8 dpo, 10 dager etter ovitrelle
Vis vedlegget 484969
Thriller it is, denne runden og
Dette kan være ovitrelle, det kan være baby, og det kan være forskjell i om urinen var mer konsentrert i dag tidlig enn i går kveld. jeg håper på babystrek, men har latt meg lure før. Fingers crossed! Tør ikke legge altfor mye i en 8 dpo test. Tar ny i kveld!
Tok en ultratidlig digital som viste ikke gravid. Så da er det bare skygger og tull. Herved siste gang metode blir kjøpt i dette hus.Hadde ikke gitt opp helt enda, spesielt ikke med metode sine tester. Da ville jeg holdt hardt i håpet frem til IKM og dagene etter10 dpo er fremdeles tidlig
Dette ser ut til å være de to testene som slår ut desidert seinest og svakest, så med tanke på hvilke tester det er, vil jeg si at særlig metodetesten er ganske tydelig til å være 13 dpo! Må bare håpe at det fortsetter å utvikle segLitt bekymret for at testene ikke er betydelig sterkere. 13 DPO, og har testet positivt i 4 døgn allerede. Noen med erfaring?

Takk for betryggende svar. Utrolig nok slo faktisk metode-testen ut allerede for 4 dager siden, men da måtte jeg virkelig legge godvilja til. Den grønne har sensitivitet på 20 så skal vel egentlig være et godt tegn at den viser strek nå. TakkDette ser ut til å være de to testene som slår ut desidert seinest og svakest, så med tanke på hvilke tester det er, vil jeg si at særlig metodetesten er ganske tydelig til å være 13 dpo! Må bare håpe at det fortsetter å utvikle seg![]()
Gratulerer så myeJeg er nok gravid, men vil vente med å bli ført opp enn så lenge siden jeg er så tidlig dpo og testene er såpass svake enda
Vis vedlegget 484992