IKM uke 22

Kanskje? :nailbiting:
1000017494.jpg

Kom nettopp hjem fra jobbreise og tok test med en gang. 10 dpo. Den så helt blendet ut de første 5min. Men så synes jeg at det er en svaak strek der nå??

Er dessverre ikke like jubel-glad for disse positive testene lenger, fordi vi har hatt to SA’er på rad i år. Tror liksom ikke på at det går denne gangen heller :smiley-ashamed004 Men positiv test er i det minste et lite steg.:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_6056.jpeg
    IMG_6056.jpeg
    757,5 KB · Visninger: 55
Kom nettopp hjem fra jobbreise og tok test med en gang. 10 dpo. Den så helt blendet ut de første 5min. Men så synes jeg at det er en svaak strek der nå??

Er dessverre ikke like jubel-glad for disse positive testene lenger, fordi vi har hatt to SA’er på rad i år. Tror liksom ikke på at det går denne gangen heller :smiley-ashamed004 Men positiv test er i det minste et lite steg.:smiley-angelic001
Ser noe ganske tydelig der ja!! Krysser fingrene :happy:

Testen i går kveld, 7 dpo:
IMG_3021.jpeg

Testen nå i dag tidlig, 8 dpo, 10 dager etter ovitrelle
IMG_3023.jpeg

Thriller it is, denne runden og:smiley-ashamed004

Dette kan være ovitrelle, det kan være baby, og det kan være forskjell i om urinen var mer konsentrert i dag tidlig enn i går kveld. jeg håper på babystrek, men har latt meg lure før. Fingers crossed! Tør ikke legge altfor mye i en 8 dpo test. Tar ny i kveld!

Testen i går kveld, 7 dpo:
Vis vedlegget 484968

Testen nå i dag tidlig, 8 dpo, 10 dager etter ovitrelle
Vis vedlegget 484969

Thriller it is, denne runden og:smiley-ashamed004

Dette kan være ovitrelle, det kan være baby, og det kan være forskjell i om urinen var mer konsentrert i dag tidlig enn i går kveld. jeg håper på babystrek, men har latt meg lure før. Fingers crossed! Tør ikke legge altfor mye i en 8 dpo test. Tar ny i kveld!
Spennende :) krysser fingrene for babystrek :)

Tok en clearblue tidlig test. Den med pluss og minus tegnet. Viste minus men klarte ikke la vær å sjekke stripa. Vet ikke om det betyr noe at det var 2 blå striper. Babyplan og metode slår ikke ut men babyplan har vært dritt hele veien. Slo bare litt ut når eg hadde store mengder hcg i kroppen fra sprøyta. Vist mens ikke er kommet i morgen så skal jeg en tur ned på butikken å kjøpe makesure vanlig og rfsu tidlig igjen.

Vedlegg

• 20260525_081316.jpg
    20260525_081316.jpg
    1,6 MB · Visninger: 48
Litt bekymret for at testene ikke er betydelig sterkere. 13 DPO, og har testet positivt i 4 døgn allerede. Noen med erfaring?

Vedlegg

• IMG_20260525_101052.jpg
    IMG_20260525_101052.jpg
    62,9 KB · Visninger: 39
Litt bekymret for at testene ikke er betydelig sterkere. 13 DPO, og har testet positivt i 4 døgn allerede. Noen med erfaring?
Dette ser ut til å være de to testene som slår ut desidert seinest og svakest, så med tanke på hvilke tester det er, vil jeg si at særlig metodetesten er ganske tydelig til å være 13 dpo! Må bare håpe at det fortsetter å utvikle seg :Heartred

Dette ser ut til å være de to testene som slår ut desidert seinest og svakest, så med tanke på hvilke tester det er, vil jeg si at særlig metodetesten er ganske tydelig til å være 13 dpo! Må bare håpe at det fortsetter å utvikle seg :Heartred
Takk for betryggende svar. Utrolig nok slo faktisk metode-testen ut allerede for 4 dager siden, men da måtte jeg virkelig legge godvilja til. Den grønne har sensitivitet på 20 så skal vel egentlig være et godt tegn at den viser strek nå. Takk ❤️ Det er mer frukt enn glede akkurat nå. Mistet i MA i januar og vi har prøvd i over ett år. Tør ikke å tro på at dette blir baby.

Back
Topp