IKM uke 22

Dagens test 9dpo. Hadde det vært annet enn skygge i går burde den vel ha vært tydeligere i dag? Min gode venn Chat mener det finnes en utydelig strek der som er tydeligere enn i går.
IMG_4647.jpeg

Dagens test 9dpo. Hadde det vært annet enn skygge i går burde den vel ha vært tydeligere i dag? Min gode venn Chat mener det finnes en utydelig strek der som er tydeligere enn i går. Vis vedlegget 484899
Jeg syns jeg skimter noe, har du test fra annet merke? Dette er metode kanskje? Selv er jeg ikke fan av de, slår ut sent. Samme gjør rfsu :happy3

Jeg syns jeg skimter noe, har du test fra annet merke? Dette er metode kanskje? Selv er jeg ikke fan av de, slår ut sent. Samme gjør rfsu :happy3
Er metode tidligtest ja. Har digital fra CB liggende, men vil spare den til det er et håp om at den er positiv :)

Kanskje positivt at de slår ut sent, da er det i hvert fall fortsatt håp :angelic: noen som har opplevd at skygger som dette 9dpo har vært tidlig tegn på babystrek?

Dagens test 9dpo. Hadde det vært annet enn skygge i går burde den vel ha vært tydeligere i dag? Min gode venn Chat mener det finnes en utydelig strek der som er tydeligere enn i går. Vis vedlegget 484899
Enig med Chat i at man kan skimte en skygge. Og metode slår ofte ut sent, tregt og svakt i starten, så det kan hende det ville vært en tydeligere strek på en annen test. Fortsetter å krysse fingrene for utvikling!

Svak positiv idag etter nesten ikke ha sett streken de siste dagene. Måtte ikke myse for å se den ;p
Har ikke flere makesure tester igjen etter dette og babyplan har vært mye dårligere enn makesure men er det eneste eg har igjen etter i dag så blir spennende å se om den viser noe i morgen. Eg føle meg på samme måte som når iui med eldste satt, så håper virkelig det stemmer og mini kan få lillebror/lillesøster i februar.

Vedlegg

• 20260524_085416.jpg
    20260524_085416.jpg
    1,3 MB · Visninger: 11
Jeg tok en ny test i dag. Turte ikke ta digital, så tok en jeg hadde liggende fra normal. En stav. Synes den er litt vel svak. Så må venter jeg til tirsdag og ser om jeg tør ta den digitale da. Får jeg et svar. Første gang jeg har fått positive tester siden spontanabort I august. Så prøver å ikke ha for store forventninger

Back
Topp