IKM uke 22

Da fikk jeg svar på beta hCG nå: 36.
Og dette er da altså rundt 14-15 dpo. Kan vel tidligst være 13 DPO men i så fall testet jeg svakt positivt allerede 7-8 dpo, og det gir jo ikke helt mening.
Så det ser jo ikke direkte håpefult ut. Er også veldig bekymret for EXU.
Ikke sant .. Forstår at du er bekymret for exu, har du vært igjennom det tidligere? Håper det ikke er det, at kroppen ordner opp selv slik at det rent fysisk går enklest mulig for seg

Kunne gitt meg selv juling for all denne testingen, foreløpig blir jeg ikke mindre bekymret :hilarious:
Håper den er enda sterkere enn 10 dpo i morgen når jeg er 12 dpo. Synes testene er blitt mye seigere enn hva de var før, bruker mye lenger tid på å trekke opp.. kanskje de ikke er så veldig sensitive lenger?
Her er dagens 11 dpo tester. Ser da tydelig rosa strek i alle fall

IMG_3213.jpeg

Kunne gitt meg selv juling for all denne testingen, foreløpig blir jeg ikke mindre bekymret :hilarious:
Håper den er enda sterkere enn 10 dpo i morgen når jeg er 12 dpo. Synes testene er blitt mye seigere enn hva de var før, bruker mye lenger tid på å trekke opp.. kanskje de ikke er så veldig sensitive lenger?

Vis vedlegget 485187
Fine tester til 11 dpo! :joyful: Skal jeg sette deg på «gravid»? :woot:

Ikke sant .. Forstår at du er bekymret for exu, har du vært igjennom det tidligere? Håper det ikke er det, at kroppen ordner opp selv slik at det rent fysisk går enklest mulig for seg
Nei. Har bare hatt en "vanlig" MA før. Men det var mye komplikasjoner i ettertid og har hatt uforklarlige smerter i hver syklus siden. Sist UL merket de seg også at den ene UL var mer midtstilt, og forstørret. (Dette før denne graviditeten altså) Takk for omtanken ❤️

Nei. Har bare hatt en "vanlig" MA før. Men det var mye komplikasjoner i ettertid og har hatt uforklarlige smerter i hver syklus siden. Sist UL merket de seg også at den ene UL var mer midtstilt, og forstørret. (Dette før denne graviditeten altså) Takk for omtanken ❤️
Okei, jeg skjønner ❤️ Trist å høre du måtte gjennom en MA, det er vondt nok det også. Håper det ikke er exu, får tro du slipper det. Har du fått noe info om det?❤️

Okei, jeg skjønner ❤️ Trist å høre du måtte gjennom en MA, det er vondt nok det også. Håper det ikke er exu, får tro du slipper det. Har du fått noe info om det?❤️
Skal ta en hcg ny hcg i morgen, og om ikke mensen er kommet over helga så skal jeg bestille med time et eller annet sted. Foreløpig ingen smerter og det er vel usannsynlig at EXU gjør noe skade nå i uke 5.

Vis vedlegget 485187
Den ser jo kjempenormal ut for å være dpo 11! :happy: fin strek det!

Beta hCG er på vei nei. Da blir det ikke februar-baby på oss. Er så pisselei av at det aldri går veien. Og at jeg ikke opplever å få noe hjelp av hverken offentlige eller privat - annet enn at de skal selge oss IVF.
Nå skal jeg planlegge babyshower for bestevenninna som føder til høsten - samme måned som den forrige vi mista i MA skulle kommet.
Lykke til videre alle dere ❤️

Back
Topp