LivetSuser
Flørter med forumet
Skyggestreken jeg fikk tidligere må ha vært noe lureri, fordi jeg har tatt flere tester og det ser veldig blankt ut nå
Tror jeg får mensen om noen dager.
Tror jeg får mensen om noen dager.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg får mensen om noen dager.Ikke sant .. Forstår at du er bekymret for exu, har du vært igjennom det tidligere? Håper det ikke er det, at kroppen ordner opp selv slik at det rent fysisk går enklest mulig for segDa fikk jeg svar på beta hCG nå: 36.
Og dette er da altså rundt 14-15 dpo. Kan vel tidligst være 13 DPO men i så fall testet jeg svakt positivt allerede 7-8 dpo, og det gir jo ikke helt mening.
Så det ser jo ikke direkte håpefult ut. Er også veldig bekymret for EXU.
Fine tester til 11 dpo!Kunne gitt meg selv juling for all denne testingen, foreløpig blir jeg ikke mindre bekymret
Håper den er enda sterkere enn 10 dpo i morgen når jeg er 12 dpo. Synes testene er blitt mye seigere enn hva de var før, bruker mye lenger tid på å trekke opp.. kanskje de ikke er så veldig sensitive lenger?
Her er dagens 11 dpo tester. Ser da tydelig rosa strek i alle fall
Vis vedlegget 485187
Skal jeg sette deg på «gravid»? 
Jeg tror jeg vil vente til 31/5Fine tester til 11 dpo!Skal jeg sette deg på «gravid»?
![]()
i tilfelle
Nei. Har bare hatt en "vanlig" MA før. Men det var mye komplikasjoner i ettertid og har hatt uforklarlige smerter i hver syklus siden. Sist UL merket de seg også at den ene UL var mer midtstilt, og forstørret. (Dette før denne graviditeten altså) Takk for omtankenIkke sant .. Forstår at du er bekymret for exu, har du vært igjennom det tidligere? Håper det ikke er det, at kroppen ordner opp selv slik at det rent fysisk går enklest mulig for seg
Okei, jeg skjønnerNei. Har bare hatt en "vanlig" MA før. Men det var mye komplikasjoner i ettertid og har hatt uforklarlige smerter i hver syklus siden. Sist UL merket de seg også at den ene UL var mer midtstilt, og forstørret. (Dette før denne graviditeten altså) Takk for omtanken![]()
Skal ta en hcg ny hcg i morgen, og om ikke mensen er kommet over helga så skal jeg bestille med time et eller annet sted. Foreløpig ingen smerter og det er vel usannsynlig at EXU gjør noe skade nå i uke 5.Okei, jeg skjønnerTrist å høre du måtte gjennom en MA, det er vondt nok det også. Håper det ikke er exu, får tro du slipper det. Har du fått noe info om det?
![]()
Sender deg en klemSkal ta en hcg ny hcg i morgen, og om ikke mensen er kommet over helga så skal jeg bestille med time et eller annet sted. Foreløpig ingen smerter og det er vel usannsynlig at EXU gjør noe skade nå i uke 5.
Det er skikkelig vanskelig å være prøver 
Den ser jo kjempenormal ut for å være dpo 11!Kunne gitt meg selv juling for all denne testingen, foreløpig blir jeg ikke mindre bekymret
Håper den er enda sterkere enn 10 dpo i morgen når jeg er 12 dpo. Synes testene er blitt mye seigere enn hva de var før, bruker mye lenger tid på å trekke opp.. kanskje de ikke er så veldig sensitive lenger?
Her er dagens 11 dpo tester. Ser da tydelig rosa strek i alle fall
Vis vedlegget 485187
fin strek det!Det er så fint å ha støtte her inneDen ser jo kjempenormal ut for å være dpo 11!fin strek det!
Har litt mer troen nå