IKM uke 22!

Spottet for første gang I mitt liv i går og dag (I dag var jeg sikker på tidlig TR), tok også tidlig test, men var negativ, 11DPO, så forvirret for kroppen min er helt på bærtur for tiden, den har aldri pleid å holde på sånn

Blendahvit test idag, 11dpo. Og svak blødning, men uten smerter. Tr starter alltid med stor blødning og masse smerter..

Jeg hadde svak spotting 10 DPO, og testet positivt 14 DPO (testet ikke før)! Så hos meg var det festeblødning, og jeg er nå 4+6 uker :joyful: Lykke til begge to!
 
Noen som temper her? Har prøvd nå å Google hele Internett tror jeg. For jeg er såå forvirret.
Tempen droppet i går 10 dpo under coverline, helt lik temp i dag. Men ingen tr. I går fikk jeg 1 bitteliten lyserosa dråpe blod når jeg tørket meg, også ikke noe mer. Ingen tr i sikte :arghh: Skjønner ingenting jeg :hilarious:
 
Her har det ikke blitt noe TR ennå, og ingen tegn til den heller, så forventer vel kanskje at syklusen er le gre igjen denne mnd... :facepalm: Har lite tro på noe denne mnd uansett, så får vel bare smøre meg med tolmodighet :):wtf:
 
Noen som temper her? Har prøvd nå å Google hele Internett tror jeg. For jeg er såå forvirret.
Tempen droppet i går 10 dpo under coverline, helt lik temp i dag. Men ingen tr. I går fikk jeg 1 bitteliten lyserosa dråpe blod når jeg tørket meg, også ikke noe mer. Ingen tr i sikte :arghh: Skjønner ingenting jeg :hilarious:
Ttemper ikke selv, men kan ha vært festeblødning da? :happy: Eller smakebit på TR selvfølgelig  Krysser fingrene for det første ;)
 
Noen i dpo land som merker noe utenom det vanlige? :)
Jeg selv idag er 5 dpo. Og har skikkelig murring i ryggen! Type jeg får rett før mensen.. Håper så inderlig det ikke e mensen som er for tidlig ute..
 
Noen som temper her? Har prøvd nå å Google hele Internett tror jeg. For jeg er såå forvirret.
Tempen droppet i går 10 dpo under coverline, helt lik temp i dag. Men ingen tr. I går fikk jeg 1 bitteliten lyserosa dråpe blod når jeg tørket meg, også ikke noe mer. Ingen tr i sikte :arghh: Skjønner ingenting jeg :hilarious:
Jeg temper :) Kan jo være en liten festedipp? Men det kan også være at tr muligens er på tur. Måtte tr holde seg langt unna!
 
Jeg kan forresten settes på gravid :love017 Positiv digital i går på 11 DPO❤️
61121708_2056724901298112_4529096056478105600_n.jpg
 

Vedlegg

  • 61121708_2056724901298112_4529096056478105600_n.jpg
    61121708_2056724901298112_4529096056478105600_n.jpg
    12,6 KB · Visninger: 27
Noen i dpo land som merker noe utenom det vanlige? :)
Jeg selv idag er 5 dpo. Og har skikkelig murring i ryggen! Type jeg får rett før mensen.. Håper så inderlig det ikke e mensen som er for tidlig ute..
Håper det er tegn på en spire hos deg!

Jeg er 7 dpo, har murringer i livmor området og ubehag i lysken. Litt kvalm også i dag men det kan skylles at jeg er sliten:rolleyes: Jeg har en veldig god følelse, noe jeg kun har hatt når jeg har vært gravid tidligere :happy: Håper virkelig vi slipper PP7 neste mnd:(
 
Noen i dpo land som merker noe utenom det vanlige? :)
Jeg selv idag er 5 dpo. Og har skikkelig murring i ryggen! Type jeg får rett før mensen.. Håper så inderlig det ikke e mensen som er for tidlig ute..
Har også skikkelig murring og ubehag i ryggen (korsrygg og litt oppover), hatt det siden 6 dpo, er i dag 9-10 dpo. Pleier aldri å få så vondt i ryggen før mensen, heller ikke så lenge i forkant..Men enten er det vel tr som banker på, eller så får jeg forhåpentligvis positiv test om en stund. Håper det er tegn på en spire hos deg! :)
 
Blenda strimmeltest idag 9dpo, blir så skuffa, selv om jeg vet det fortsatt er tidlig. Får bare vente på tr, 2-4 dager til hu skal komme.
 
Kveldens strek :) Den blir bare mer og mer rosa, og klarere :dance011
Måtte det vare og vare :Heartbigred
 

Vedlegg

  • B21D3C67-7C07-48A6-8B26-9C5095DD9022.jpeg
    B21D3C67-7C07-48A6-8B26-9C5095DD9022.jpeg
    47,5 KB · Visninger: 74
Back
Topp