IKM uke 22!

Snodig, allt av stikkninger og kramper er vekk i eggstokkene, puppene er ikke så vonde lenger livmor tappen er lukket og høyt oppe. Og hard? Hm. Men jeg har fått mørke ringer rundt brystvortene. Har veldig lyse til vanlig så jeg ble litt satt ut. Kanskje stikninger og krampene i eggstokkene var festesmerter? Eller kanskje bare kroppen som lurer meg. Noe snodig er det, men fortsatt negative tester. :bored: har noe mensmurringer i nedre del av magen og korsryggen. Siden klokken er over 00, så er det 4 dager til tr. :happy:
Har du tatt ny test i dag? Husker deg fra forrige IKM gruppe og følger spent med:happy: Jeg er også 4 dager fra tr i dag, men får kun negative tester:(
 
Tok test i dag 11 dpo som var helt blenda hvit:( Brukte ikke tidligtest så har et lite håp om at jeg kanskje skal få positiv senere, men samtidig prøver jeg å innstille mg på at TR kommer:banghead: Er så slitsomt å håpe så sterkt for så å bli skuffet:( Klarer alltid å overbevise mg selv om at jeg er gravid og kjenner altfor mye etter symptomer, off, må lære mg å ta dt mer md ro når det kommer til prøvingen:happy:

Skjønner akkurat hva du mener, man håper så sterkt og så blir det den nedturen når det ikke går :( Det er slitsomt!

Sist testet jeg positivt 11dpo med en sensitiv test men den var så svak at jeg tror ikke den ville vistes på noen andre tester (eller hos noen som ikke har like ekstremt streksyn som jeg har :p) Så jeg håper skyggestreken min blir sterkere i morgen :)
 
Skjønner akkurat hva du mener, man håper så sterkt og så blir det den nedturen når det ikke går :( Det er slitsomt!

Sist testet jeg positivt 11dpo med en sensitiv test men den var så svak at jeg tror ikke den ville vistes på noen andre tester (eller hos noen som ikke har like ekstremt streksyn som jeg har :p) Så jeg håper skyggestreken min blir sterkere i morgen :)
Ja, jeg tror vi alle går gjennom den samme syklusen av følelser hver måned så lenge vi prøver:happy: En tur av spenning, håp og skuffelse/glede;) Jeg håper skyggestreken din blir sterkere jeg og:happy: Satser på at de fleste av oss får en positiv test i løpet av 2019:Heartred
 
Spotter idag, noe som er merkelig. Spotter aldri før tr! Tester imorgen tidlig, da er jeg 11 dpo :cool01 men mista litt trua med den spottinga..
 
Eggløsningtesten er fremdeles positiv og jeg har masse masse eggløsningsslim! Hva skjer med kroppen? Tørr ikke å ta g-test enda siden jeg har kun en.. og vil ikke bruke den opp hvis den er negativ :hilarious::hilarious:
 
Eggløsningtesten er fremdeles positiv og jeg har masse masse eggløsningsslim! Hva skjer med kroppen? Tørr ikke å ta g-test enda siden jeg har kun en.. og vil ikke bruke den opp hvis den er negativ :hilarious::hilarious:
Ein til eggløsning, kanskje? Eg har opplevd det før. Med 2,5veker mellom, og altså ingen mens i mellom..
 
Ein til eggløsning, kanskje? Eg har opplevd det før. Med 2,5veker mellom, og altså ingen mens i mellom..
Men eggløsningstestar kan jo også slå positivt ut på graviditet, men innbiller meg hcg burde vera høgare enn ved ikm før den slår ut. Men eg har aldri sjekka besvisst på det før.
 
Er så trøytt! Har så lyst å sova litt, men må passe ungen sidan mannen dro på jobb. Burde handla også. Og pakka pga flytting.
 
Gjer det sikkert! Eg ville tatt ein test om det var meg. Legg ut bilete i så fall. Veldig spent for deg.
Men det KAN jo vera andre faktorer som speler inn også. Var ein mannlig kollega som var heima med oppkast i dag. :-S

Valgte å holde meg hjemme kommende natt i tilfelle jeg er smittsom, fikk tatt en test etter å ha sovet. Blenda 10dpo. Da blir det ikke test igjen før eventuell ikm, kommer tanta er jo svaret ganske tydelig (og koster så mye mindre enn å fyre av test på test :hilarious:)
 
Last edited:
Har du tatt ny test i dag? Husker deg fra forrige IKM gruppe og følger spent med:happy: Jeg er også 4 dager fra tr i dag, men får kun negative tester:(
Samme her og tempen forsvant under coverline. Kan være at tr kommer tidligere, eller så kanskje feste dipp. Ikke noe tegn til tr enda da. :eek: Håper på feste dipp oh to streker om noen dager :happy:
 
Takk for svar :). Jeg kunne det før, men plutselig er det borte o_O. Sto alltid under teksten jeg hadde skrevet i et innlegg, aner ikke hvorfor den ikke er der..

Mener jeg har lest at hvis du sender en pm til en av moderatorene så ska de kunne fikse det for deg :) er vist en feil.
 
Ser du noe? :pompus::pompus::pompus::shy::shy::shy::shy::shy:
 

Vedlegg

  • 177193A1-16B4-4300-9DF4-9E48703EFF18.jpeg
    177193A1-16B4-4300-9DF4-9E48703EFF18.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 66
  • 288DF21D-5464-4CCD-8C95-FED907E30EB8.jpeg
    288DF21D-5464-4CCD-8C95-FED907E30EB8.jpeg
    35,1 KB · Visninger: 72
Kan så vidt skimte noko på det nederste, men trur ikkje det er reelt. Trur det er for nært der oppsugingssone og avlesningssone er sveisa saman. Kan vere eg tar feil, men syns verkeleg ein bør sjå sterkare strek enn det der før eg hadde turd å juble.

Streken er mye tydeligere i virkeligheten, iphone suger på zoom :bored:
Den ble og klarere etter en stund til :pompus:
Spent på morgenurin i morgen :hilarious:
 
Spottet for første gang I mitt liv i går og dag (I dag var jeg sikker på tidlig TR), tok også tidlig test, men var negativ, 11DPO, så forvirret for kroppen min er helt på bærtur for tiden, den har aldri pleid å holde på sånn
 
Back
Topp