IKM uke 22!

Spottet for første gang I mitt liv i går og dag (I dag var jeg sikker på tidlig TR), tok også tidlig test, men var negativ, 11DPO, så forvirret for kroppen min er helt på bærtur for tiden, den har aldri pleid å holde på sånn

Kaaan være festeblødning? At du har bommet litt på EL? Evt at egget fester seg sent? :happy:
 
Kan så vidt skimte noko på det nederste, men trur ikkje det er reelt. Trur det er for nært der oppsugingssone og avlesningssone er sveisa saman. Kan vere eg tar feil, men syns verkeleg ein bør sjå sterkare strek enn det der før eg hadde turd å juble.
Tenkte også på det med plasseringen, men sammenlignet med testene fra nr 1, og da er det på samme plass :) men disse onestep testene jeg har nå er hakket mindre igjen, så kan være derfor det ser feil ut? Den plata man skal se på liksom er veldig liten :bored::p
 
Pokker! Jeg har kun en 10hcg test, resten er 25,pluss cb monitor på 50... Så da er det store spørsmålet, når skal jeg teste? 9dpo i morgen
 
Yes, vet ikke helt hvorfor jeg ikke har "tittelen" med meg ved nicket lengre :confused005
Man mister det vel om man ikke er aktiv nok der inne til å være med i skjult forum tror jeg... men så gøy at vi er flere fra samme gruppe som prøver på en til:happy:
 
Ingen tvil lenger her :Heartred Tatt i dag tidlig. 11 DPO :)
 

Vedlegg

  • 20190525_231726.jpg
    20190525_231726.jpg
    14,5 KB · Visninger: 64
Jeg har tenkt at ikm er i morgen, men siden el kom så sent må kanskje ikm forskyves? I såfall er ikm på fredag/lørdag.
 
Blendahvit test idag, 11dpo. Og svak blødning, men uten smerter. Tr starter alltid med stor blødning og masse smerter..
 
Syns alltid det er sånn teste-press i sånne IKM-tråder. Får sånn lyst til å teste, men det er jo ikkje vits i når eg ikkje har ikm før i midten/slutten av veka. No har eg jo ikkje testane tilgjengelig heller, sidan dei er pakka vekk. Men det fristar sånn å leite dei fram. Har vanlegvis hatt 12 dagar frå positiv el-test til mens, og då er eg jo i dag ca 4 dagar frå då eg vanlegvis får mens, men eg har satt ikm litt lengre fram fordi eg håpar wildyam forlenger lutealfasen og at det sitt. Tenker at ein helst må ha x antall dagar frå egget festar seg til ein kan teste positivt.

Ellers var tappen høg, hard og lukka (føltes i alle fall trang og liten(?)).
I går kveld var den medium på alt, eigentleg, men den var "fast i fisken", (nesten glatt som penisglansen). Så varierer jo litt tydligvis.
 
Blendahvit test idag, 11dpo. Og svak blødning, men uten smerter. Tr starter alltid med stor blødning og masse smerter..

Høres ut som om vi har litt samme greia... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det... men hadde kun én tidlig test, så bare å vente på IKM (tirs/ons) for meg...
 
Back
Topp