IKM uke 22!

Jeg kan settes på gravid. Testene er blitt sterkere og spottingen har stoppet opp. ❤
20190601_113222.jpg
 
Gratulerer alle som har fått to fine streker :love2
Jeg kan settes på tr...
 
Kjenner til det :( Får du noe hjelp/medisiner e.l.?

Ja, en er nok ikke alene om ting og tang.. :)
Jeg ammer fortsatt, så legen sier at syklusen er slik pga av dèt, så vi stresser egentlig ikke (spesielt iom at dette er tredjemann..) ;)
Men.. Vi så jo for oss to skikkelig tette til slutt, så det ble ikke helt som tenkt :wtf:
Men han/hun dukker vel opp etterhvert får jeg tro  må jo bare beholde troa..

Brukte 1 år på første og én PP på andre, så det er store forskjeller :wtf:

Hvor lenge har dere prøvd? :)
 
Wow for en fin strek, hvortid hadde du el?xsmile9
Jeg tok pergo (hadde i skuffen fra forrige gang og burde ikke ha gjort det :hilarious:), og utifra det skulle jeg ha EL imellom 15. mai og 20. mai, men jeg mistenkte 15. mai pga av stikninger nederst i buk og pulsdropp akkurat da ;)
 
Jeg tok pergo (hadde i skuffen fra forrige gang og burde ikke ha gjort det :hilarious:), og utifra det skulle jeg ha EL imellom 15. mai og 20. mai, men jeg mistenkte 15. mai pga av stikninger nederst i buk og pulsdropp akkurat da ;)

Okei, eg skulle hatt 23 mai ut i fra kalendermålingen, men hadde som du sier store smerter 20 mai, så tror jeg har hatt el da. Er så spent på test om 4-5 dager, klarer nesten ikke vente:woot:
Gratulerer så mye med spiren!!
 
Okei, eg skulle hatt 23 mai ut i fra kalendermålingen, men hadde som du sier store smerter 20 mai, så tror jeg har hatt el da. Er så spent på test om 4-5 dager, klarer nesten ikke vente:woot:
Gratulerer så mye med spiren!!
Krysser fingrene for positiv test! Blir spennende å se om noen dager :D
 
Jeg oppdaterer når jeg kommer hjem :D
 
Siste test fra babyplan jeg kjøpte inn til denne pp'n :) ikm idag. Murrer godt i ryggen. Får jeg ikke mens iløpet av morgendagen kjøper jeg nok test onsdag :wacky: Vil bare ha mensen nå så jeg kan bli ferdig til sydenreisen neste uke :p Kanskje vi kan lage baby i Hellas :hilarious::dummy::dummy1: Kanskje det faktisk går da. Ingen EL testing, bare ferie og kos :)
aviary-image-1559496687138.jpeg
 
Ja, en er nok ikke alene om ting og tang.. :)
Jeg ammer fortsatt, så legen sier at syklusen er slik pga av dèt, så vi stresser egentlig ikke (spesielt iom at dette er tredjemann..) ;)
Men.. Vi så jo for oss to skikkelig tette til slutt, så det ble ikke helt som tenkt :wtf:
Men han/hun dukker vel opp etterhvert får jeg tro  må jo bare beholde troa..

Brukte 1 år på første og én PP på andre, så det er store forskjeller :wtf:

Hvor lenge har dere prøvd? :)

Vi har ett barn, syklusen min var på bærtur da så tok vel 8-9 mnd (men ikke så mange sykluser). Vanskelig å svare på hvor lenge vi har prøvd nå, for vi har vært litt sånn halvveis en god stund. Fokus fra sist PP. Håper den sitter snart, kjedelig med alt som er uforutsigbart!
 
Vi har ett barn, syklusen min var på bærtur da så tok vel 8-9 mnd (men ikke så mange sykluser). Vanskelig å svare på hvor lenge vi har prøvd nå, for vi har vært litt sånn halvveis en god stund. Fokus fra sist PP. Håper den sitter snart, kjedelig med alt som er uforutsigbart!
Skjønner :happy: ja, uforutsigbarhet er noe dritt... Det er så vanskelig å planlegge inn  håper den sitter snart for oss begge :):angel8
 
Back
Topp