Men jeg skimter noe selvom dårlig bilde og kvaliteten også blir elendig når det lastes opp her.Har elendig kamera på tlf. Så jeg klarer ikke se noe på bildet. Skal ta nytt med mannen sin tlf etterpå og legge ut. Kanskje det blir bedre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg skimter noe selvom dårlig bilde og kvaliteten også blir elendig når det lastes opp her.Har elendig kamera på tlf. Så jeg klarer ikke se noe på bildet. Skal ta nytt med mannen sin tlf etterpå og legge ut. Kanskje det blir bedre.
Tr kommer alltid 14 dager etter el hos meg, og jeg hadde positiv el lørdag morgen 02.05 og søndag formiddag. Og jeg har el smerter, så jeg kjenner igjen når det er på gang. Må være en grunn jaMen jeg skimter noe selvom dårlig bilde og kvaliteten også blir elendig når det lastes opp her.
håper streken utvikler seg! Er jo en grunn til at tr ikke har kommet ennå vel? Om du er 15dpo??

GratulererEr helt i sjokk!Ser ut som eg kan settes på gravid
![]()
samme strek på begge to.. Får vel vente til imorgen tidlig Da er det nok noe på gangSamme resultat på den jeg tok nå. Blir så dårlige bilder, så er ikke vits i å legge ut. Off, lurer sånn på om det er ekte strek eller skyggesamme strek på begge to.. Får vel vente til imorgen tidlig
![]()
Håper du har rettDa er det nok noe på ganggleder meg til testen din i morgen
![]()
Krysser alt
![]()
skal grisetidlig opp på jobb, så kan heldigvis legge meg snart og teste fort igjen 
Dette må da være babystrekFikk redigert bildet litt, så nå går det an å se litt hvertfall![]()
Ja, det er ett av tegnene!Bare et kjapt spørsmål. Er økt utflod et tidlig tegn på graviditet?
Opplevde noe skikkelig rart idag. Hoppa på trampolina med jentungen istad og plutselig kjentes det ut som at jeg begynte å fossblø. Løpte inn på do, og da hadde det kommet sykt mye gjennomsiktig utflod. Hele truseinnlegget ble klissvåt.. var ikke noe lukt. Aldri opplevd det før, så håper det er et tidlig tegn på graviditet![]()
Jeg ser en strek!Fikk redigert bildet litt, så nå går det an å se litt hvertfall![]()
Tydelige de strekene derFikk redigert bildet litt, så nå går det an å se litt hvertfall![]()

Ååå jeg håper du har rettTydelige de strekene der![]()

Åh, det samme med meg i kveldnestne flaut å legge ut så tidlig da jeg vet det er alt for tidlig, men men7 dpo
Vis vedlegget 326535
Vi får vente noen dager til! Hahahaja vi får gjøre detÅh, det samme med meg i kveldVi får vente noen dager til! Hahaha

Krysser fringrene for det! Hadde virkelig vært en fin gave å få!Neste TR er venta 19 juni vi har bryllupsdag 21 juni, tenk om vi får den største gaven av alle
etter våre 6 år som gift![]()
![]()
Masse lykke til i neste pp!