Åååå dette er babystrek!!! woho, gratulerer![]()
ja så veldig og... er HELT i sjokk nå.
De to første tok henholdsvis 24 og 12 pp, mens denne satt på 2pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå dette er babystrek!!! woho, gratulerer![]()
Så utrooolig kjekt at det gikk kjapt denne gang, håper spiren klamrer seg fast!ja så veldig og... er HELT i sjokk nå.
De to første tok henholdsvis 24 og 12 pp, mens denne satt på 2pp![]()
(oppdatert s.36)Jeg har ikke erfaring med skygge, så vet dessverre ikkeHva er oddsen for at testen min var nok en skygge?

Jeg bestilte i går eller forrige dagen og de er sendt men siden jeg ikke hsr skrevet min registrerte adresse så blir de mest sannsynlig sendt i retur. Jeg skulle ha skrevet co adresse og det glemte jegeg bestilte hos babyplan.no nettopp og de er allerede sendt ! Kanskje du rekker det om de er rask ? Ringe og spør ?
Men tror du ikke de kan endre adressen?Jeg bestilte i går eller forrige dagen og de er sendt men siden jeg ikke hsr skrevet min registrerte adresse så blir de mest sannsynlig sendt i retur. Jeg skulle ha skrevet co adresse og det glemte jeg
Tok ny test når jeg kom hjem fra jobb nå. Ikke vært på do siden 11. Samme strek på pinnen som de 3 andre testene, men negativ digital. Sannsynligheten for 4 skygger på rad da?Uff, så stress å ikke få noe skikkelig svarHåper digital slår ut
![]()
Mensen har jo flyttet ut i tillegg, så jeg skjønner jo ingenting 

De sa de ikke kunne gjøre det da den er på vei allerede. Derfor jeg lurte på om noen her inne hadde tester de evt ikke trenger lenger daMen tror du ikke de kan endre adressen?Verdt et forsøk!
Jeg jobber selv med sendinger av varer til kunder, og man kan ta kontakt med transportsfirma og endre slikt - kan hende leveringen tar noe lengre tid da..

Åjaa.. Jeg har dessverre brukt opp alle mine..De sa de ikke kunne gjøre det da den er på vei allerede. Derfor jeg lurte på om noen her inne hadde tester de evt ikke trenger lenger da![]()
Sniker.. Jeg bestilte fra farmasiet.no på torsdag og fikk de i postkassen mandag. Kanskje de er kjappe nok hvis du bestiller i dag?De sa de ikke kunne gjøre det da den er på vei allerede. Derfor jeg lurte på om noen her inne hadde tester de evt ikke trenger lenger da![]()
De sa de ikke kunne gjøre det da den er på vei allerede. Derfor jeg lurte på om noen her inne hadde tester de evt ikke trenger lenger da![]()
Ja men de er igjennom helt hjem og jeg må ha de til en annen adresse en hjemme.Sniker.. Jeg bestilte fra farmasiet.no på torsdag og fikk de i postkassen mandag. Kanskje de er kjappe nok hvis du bestiller i dag?![]()
Ja men de er igjennom helt hjem og jeg må ha de til en annen adresse en hjemme.
Ja men de er igjennom helt hjem og jeg må ha de til en annen adresse en hjemme.
Ja men det leveres i postkasse. Og jeg skal ha det tilsendt til en annen adresse enn min adresse. Og det står adressen må være registerertfarmasiet er vanlig posten
Ja men det leveres i postkasse. Og jeg skal ha det tilsendt til en annen adresse enn min adresse. Og det står adressen må være registerert
Ja ser jeg kan endre å få det levert til posten istedenfor postkasse. Skal bestille der idag da. Håper jeg får de rett over helgen daDe leverer på postkontor også , har fått begge deler .
Eg har skrevet mitt navn og personnummer , men sendt til mamma sin adresse flere ganger i en helt annen kommune, har du prøvd?
Edit: du har helt sikkert prøvd alt, prøver bare å komme på noe annet fordi eg skjønner frustrasjonen over å ikkje ha testene klarehåper det ordner seg !!!
Ja ser jeg kan endre å få det levert til posten istedenfor postkasse. Skal bestille der idag da. Håper jeg får de rett over helgen da
Apoteket her stenger kl 16. Før jeg er ferdig på jobb.Hvorfor ikke kjøpe på Apotek?