IKM uke 21

Har elendig kamera på tlf. Så jeg klarer ikke se noe på bildet. Skal ta nytt med mannen sin tlf etterpå og legge ut. Kanskje det blir bedre.
Men jeg skimter noe selvom dårlig bilde og kvaliteten også blir elendig når det lastes opp her.

❤️❤️ håper streken utvikler seg! Er jo en grunn til at tr ikke har kommet ennå vel? Om du er 15dpo??

Men jeg skimter noe selvom dårlig bilde og kvaliteten også blir elendig når det lastes opp her.

❤️❤️ håper streken utvikler seg! Er jo en grunn til at tr ikke har kommet ennå vel? Om du er 15dpo??
Tr kommer alltid 14 dager etter el hos meg, og jeg hadde positiv el lørdag morgen 02.05 og søndag formiddag. Og jeg har el smerter, så jeg kjenner igjen når det er på gang. Må være en grunn ja :nailbiting:

Samme resultat på den jeg tok nå. Blir så dårlige bilder, så er ikke vits i å legge ut. Off, lurer sånn på om det er ekte strek eller skygge :smiley-angry017 samme strek på begge to.. Får vel vente til imorgen tidlig :(

Samme resultat på den jeg tok nå. Blir så dårlige bilder, så er ikke vits i å legge ut. Off, lurer sånn på om det er ekte strek eller skygge :smiley-angry017 samme strek på begge to.. Får vel vente til imorgen tidlig :(
Da er det nok noe på gang :) gleder meg til testen din i morgen :) ❤️ Krysser alt :)

Her er testen jeg tok i 18 tiden i dag, med make sure på 25 mlu. Så streken innenfor fristen, men så utrolig svakt at den ikke kom med på bildet. Bildet er tatt nå, den er tørket. Kan jeg glede meg litt? :rolleyes::oops:

Vedlegg

• IMG_20200519_203452.jpg
    IMG_20200519_203452.jpg
    11,4 KB · Visninger: 158
  • IMG_20200519_213200.jpg
    IMG_20200519_213200.jpg
    14,8 KB · Visninger: 140
Fikk redigert bildet litt, så nå går det an å se litt hvertfall :scratch

Vedlegg

• IMG_20200519_202300_20200519205729418.jpg
    IMG_20200519_202300_20200519205729418.jpg
    22,2 KB · Visninger: 178
Bare et kjapt spørsmål. Er økt utflod et tidlig tegn på graviditet?

Opplevde noe skikkelig rart idag. Hoppa på trampolina med jentungen istad og plutselig kjentes det ut som at jeg begynte å fossblø. Løpte inn på do, og da hadde det kommet sykt mye gjennomsiktig utflod. Hele truseinnlegget ble klissvåt.. var ikke noe lukt. Aldri opplevd det før, så håper det er et tidlig tegn på graviditetxsmile3
Ja, det er ett av tegnene! :)

Der kom TR rett før 07:00 i dag med masse smerter. Det Som gjør meg litt glad er at tr faktisk kom på denne måten, den vanlige måten som den alltid har komt på.

I det siste har det vert så tullete med spotting mange dager før og lite smerter, ikkje den vanlige TR eg har pleid å ha. Håper dette betyr at kroppen endelig er hormonelt stabil og at PP 15 er vår mnd !! Tenk da blir det februar baby :D ikkje gærent det :Heartblue:Heartpink

Neste TR er venta 19 juni vi har bryllupsdag 21 juni, tenk om vi får den største gaven av alle
etter våre 6 år som gift :D:D :Heartred:Heartred:Heartred

Last edited:
11 dpo og ikke noe sterkere test enn i går. Supersvakt, og ser den. Men ikke nok til å få med på bilde.. Håpet svant litt nå, burde vel bli litt mer farge nå?

Back
Topp