IKM uke 21

Da fikk jeg to svake positive tester idag 10 dpo. Så nå håper jeg dette er terminspiren:Heartred

17FBDC5C-4DCD-4164-8805-D090428379CC.jpeg
17FBDC5C-4DCD-4164-8805-D090428379CC.jpeg
Fikk en veldig veldig svak strek i dag etter tiden var gått ut, så stoler ikke helt på den.. men strek er strek, så er uansett ett lite håp ;) men så kom det litt lyserosa blod etterpå så no er eg like usikker :banghead:

Fikk veldig svak strek på 10 mlu test i går, og en veldig svak i dag på 25 mlu. :wideyed:
Tom for tester, så får ikke sjekket mer :p

Negativ test idag 10 dpo :sorry:

Litt utrolig egentlig, men denne syklusen har jeg fått «streker» på omtrent samtlige tester - fra tre forskjellige merker. Men jeg er jo åpenbart ikke gravid, og mensen er på plass helt på tiden :) Tror key learning fra denne runden er at graviditetstester rett og slett ikke skal stirres på! Haha. Neste måned skal jeg leve etter «er du i tvil om det er strek er du ikke gravid». Er man gravid så SER man streken:hilarious:

Vedlegg

• 296D4C1F-28D9-48BB-B685-57A61CD35704.jpeg
    296D4C1F-28D9-48BB-B685-57A61CD35704.jpeg
    38,4 KB · Visninger: 153
:)
Litt utrolig egentlig, men denne syklusen har jeg fått «streker» på omtrent samtlige tester - fra tre forskjellige merker. Men jeg er jo åpenbart ikke gravid, og mensen er på plass helt på tiden :) Tror key learning fra denne runden er at graviditetstester rett og slett ikke skal stirres på! Haha. Neste måned skal jeg leve etter «er du i tvil om det er strek er du ikke gravid». Er man gravid så SER man streken:hilarious:

Ja, det er nok sant. Eg har fått negative tester hver dag tidligere. Helt blenda! Har aldri sett en strek uten å være gravid, så håper streken eg fikk i dag er en babystrek :) selv om den er svak svak, så er den lett å se syns eg :happy:

Ny dag, ny negativ test. Over ikm. Mistenker at egget ikke har sluppet. Har slitt litt med uregelmessig syklus det siste halve året. Legen next? :shifty:

Fått melding om at testene mine har kommet i posten :smiley-bounce022 bare å prøve å holde seg med dogåing til jeg kommer hjem :p

Hmm.. tenkte kanskje å bli med her. Har hatt så uregelmessig menstruasjon dette året. Hopper over ca 1. Syklus. Så siden forrige syklus som var på 57 dager, så satser (håper) jeg på at det er denne syklusen også. Er på dag 52 nå, så forventet mens er på søndag.

29 år - PP1 - B3 - EL (usikker) 10.05 - IKM (usikker) 24.05

Last edited:
Venter på tester selv. Bestilte du fra billig-tester? Evt hvor lang var leveringstiden?
Nei bestilte fra farmasiet.no, makesure-tester :) synes det tok lang tid, bestilte for en uke siden, men tror bare posten har vært skikkelig treig :rolleyes:

Ikm i morgen og negativ test. Lurer på om jeg skal registrere blødningene som en mens? Sjønner ingenting av syklusen denne pp

Back
Topp