Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Strek er strek! Og hvis du til og med kan se noe på en 25 mlu test, så sitter nok en liten spire der!Fikk veldig svak strek på 10 mlu test i går, og en veldig svak i dag på 25 mlu.
Tom for tester, så får ikke sjekket mer![]()

Det er jo veldig tidlig for å kunne konkludere noe. Ville tatt ny test om et par dagerNegativ test idag 10 dpo![]()
Litt utrolig egentlig, men denne syklusen har jeg fått «streker» på omtrent samtlige tester - fra tre forskjellige merker. Men jeg er jo åpenbart ikke gravid, og mensen er på plass helt på tidenTror key learning fra denne runden er at graviditetstester rett og slett ikke skal stirres på! Haha. Neste måned skal jeg leve etter «er du i tvil om det er strek er du ikke gravid». Er man gravid så SER man streken
![]()

Fått melding om at testene mine har kommet i postenbare å prøve å holde seg med dogåing til jeg kommer hjem
![]()
Nei bestilte fra farmasiet.no, makesure-testerVenter på tester selv. Bestilte du fra billig-tester? Evt hvor lang var leveringstiden?
Nei bestilte fra farmasiet.no, makesure-testersynes det tok lang tid, bestilte for en uke siden, men tror bare posten har vært skikkelig treig
![]()

Fortsatt negative tester her. Ikm var igrunn i går, men kanskje plutselig i dag. Men fortsatt ikke noe tr her. Skjønner veldig lite![]()

Jeg skjønner ikke hva som skjer. Krysser fingrene for at jeg bare produserer hcg seintSamme her![]()

Jeg skjønner ikke hva som skjer. Krysser fingrene for at jeg bare produserer hcg seint![]()