IKM uke 21

Er det vanlig med skygger på Babyplan stav tester også? Kan skimte noe, men blir jo usikker når det er så svakt.
De er 25 mlu, er 9 dpo i dag.
Det lurer jeg også på, ser også noe på min...

Kan jeg bli med her, eller er det for sent? ♥️

Isåfall:

mmmi - 27 - PP2 - B1 - EL 13.05 - IKM 25.05.

Last edited:

Isåfall:

mmmi - 27 - PP2 - B2 - EL 13.05 - IKM 25.05.
Er en liste på s.36 som blir oppdatert :joyful: har lagt deg til der, den listen på første side blir oppdatert i slutten av uken :shy:

Hadde positiv el test lørdag 02.mai på morgen og søndag 03.mai på ettermiddag. Testet ikke mer etter det. Tenker dere ikke at el var mandag 04.mai da? Pleier å få tr dønn 14 dager etter el. Er ikke kommet enda :smiley-angelic001

Negativ 10 dpo..

21D86D15-92C9-47E0-B2BB-91958A893041.jpeg

Er det vanlig med skygger på Babyplan stav tester også? Kan skimte noe, men blir jo usikker når det er så svakt.
De er 25 mlu, er 9 dpo i dag.
Det lurer jeg også på, ser også noe

HvordN er disse testene? Hvis du ser nøye ser du en skygge?

Alltid en liten skygge på disse ja.. Så jubler ikke før stigning ;) Her var 9 dpo forrige svangerskap, nederste testen:

328CF40C-A414-4F97-85AB-0355FFA07206.jpeg

Og den ble heldigvis bare sterkere ❤️

Jeg og mangler. Men kan hende jeg glemte å skrive meg inn siden jeg var mellom uke 20 og 21.

Snuppelupp87 - 33 - pp11 - B1 - EL 04.05(?) - IKM 19.05 (?)

Usikker siden tr ikke er kommet o_O

Isåfall:

mmmi - 27 - PP2 - B2 - EL 13.05 - IKM 25.05.
Du kan så klart være med her, men 25. er neste uke, ikke denne. Men selvfølgelig kan du også være med i begge grupper, siden det er mandag. :)

Ny test, tok kun makesure nå siden rfsu har gitt skygger hele veien og jeg vil ikke bli forvirret av dem mer.. ser noe på den, men jeg måtte redigere bildet noe voldsomt for at det skulle syns på kamera.. nå blir det ikke mer testing før rundt 12-13dpo, altså 2-3 dager til neste test..

Vedlegg

• 98E3BF33-1660-4C00-B4BB-5E9A4C106F1E.jpeg
    98E3BF33-1660-4C00-B4BB-5E9A4C106F1E.jpeg
    10,2 KB · Visninger: 121
Det er jo fantastisk mange i denne tråden som har testet positivt :) Det er jo kjempebra :) Sneik litt i uke 20 og der var det dessverre bare 2 som ble gravide :(
Får håpe tallet på gravide i denne uken her fortsetter å øke i løpet av uken :) :)
Ja også sender jeg en stor klem til alle som har fått tanten, vet det føles litt ekstra kjipt når så mange i tråden ikke fikk den :)

Sender alle uten positiv test masse babystøv :) :)

9 dpo og de siste 3-4 timene har jeg fått mens smerter, noe jeg aldri får før dagen før maks to dager før mens. Har gjerne murringer etc i dpoland men det kan ikke sammenlignes, i tillegg er puppene mine blitt så vonde at jeg blir kvalm. Tok en test i 19 tiden og den var svaaaaaaaak positiv på 10miu. Gir meg litt håp. Bruker babyklister denne gangen, kanskje det som gir utslag?

Du kan så klart være med her, men 25. er neste uke, ikke denne. Men selvfølgelig kan du også være med i begge grupper, siden det er mandag. :)

Åå, det har jeg ikke sett! Jeg var sikker på at dette var riktig gruppe, har blandet litt i ukene. Beklager det ☺️ Ser jeg er skrevet opp, så kan holde meg i denne.

symptomer jeg har fortiden( er nå 7 dpo)

- strekkefølelse i lysk og skamben
- blødde fra tannkjøttet når jeg pusset tennene
- smerter i bekken og korsrygg
- blodårene synes på brystene
- svake menssmerter som kommer og går

Dagens test 13 dpo. For en deilig følelse å endelig få positive tester, og se at de øker i styrke❤️
A78231C5-1AEE-44B9-BCCB-E544052F3047.jpeg

Fortsatt negative tester her. Ikm var igrunn i går, men kanskje plutselig i dag. Men fortsatt ikke noe tr her. Skjønner veldig lite :shifty:

Back
Topp