IKM uke 21

Haha, er ikke lett å dy seg :hilarious::hilarious:
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke laste ned noen apper før jeg får positivt på digital, da jeg føler det er heelt på ekte :angelic::Heartred

Jeg kjenner at jeg ikke bør lese for mye på denne tråden med alle de fine, fantastiske positive testene, for jeg skal klare å holde testetrangen i sjakk til søndag:laughing001

Jeg kjenner at jeg ikke bør lese for mye på denne tråden med alle de fine, fantastiske positive testene, for jeg skal klare å holde testetrangen i sjakk til søndag:laughing001
Haha! Ja, skjønner det kan krible ekstra da!

Haha, det skjønner jeg godt! :hilarious::shy:

Så spennende med streker :woot: Håper de alle blir supersterke de neste dagene!
Jeg er 6 dpo i dag, så må nok vente noen dager til :p

8 dpo, fremdeles med lette blødninger, nesten så jeg ikke tør teste :p venter tester i posten i dag, har bare cbd men de tenkte jeg vente med :)
Gratulerer til alle med positive tester så langt! :Heartred

11 dpo, første morgentest hvor jeg med litt godvilje kan se en svaaaak strek (de andre har vært ettermiddag), og brunrosa utflod i går. Det er nok til å bli litt optimistisk:hilarious:
Jeg heier på deg ❤️❤️ Og på meg selv selvfølgelig :) :hilarious: er bare 8 dpo så jeg får smøre meg med tolmodighet :hilarious:

A7529D2F-E043-4D4B-AC34-64D9DA7A1AD2.jpeg Tempen holder seg høy hvertfall:joyful: vært å tatt blodprøver i dag for å sjekke el og progesteron osv! Så håper prøvene er fine :) ser ut som om jeg har el hvertfall :shy:

AB432D94-2D0A-4AA0-87AD-7C9C798F27AB.jpeg Syns jeg kunne skimte noe på make sure testen :facepalm: men 8dpo å fortsatt ille tidlig så jeg får smøre meg med tolmodighet i hvertfall 4 dager til :hilarious:

Vis vedlegget 326081 Tempen holder seg høy hvertfall:joyful: vært å tatt blodprøver i dag for å sjekke el og progesteron osv! Så håper prøvene er fine :) ser ut som om jeg har el hvertfall :shy:
Heier på deg! Bra temp hos deg- min er fremdeles sykt rart. Har gått opp, men siden den ble så lav, har jeg blødninger. Bare brunt og det er 3. dag i dag. Min verdi på progesteron var 22, og de sa at de synes det er litt lavt, men kan være jeg hadde eggløsning. Eneste jeg kan gjøre er å vente. :/ Testen i dag var iallfall negativ, tror jeg.

Vedlegg

• 4772DDED-E06D-48A4-AC28-07E91C358392.jpeg
    4772DDED-E06D-48A4-AC28-07E91C358392.jpeg
    49,7 KB · Visninger: 98
  • AE2F1EA7-3B04-4C19-B9A0-C59F34C92307.jpeg
    AE2F1EA7-3B04-4C19-B9A0-C59F34C92307.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 104
Heier på deg! Bra temp hos deg- min er fremdeles sykt rart. Har gått opp, men siden den ble så lav, har jeg blødninger. Bare brunt og det er 3. dag i dag. Min verdi på progesteron var 22, og de sa at de synes det er litt lavt, men kan være jeg hadde eggløsning. Eneste jeg kan gjøre er å vente. :/ Testen i dag var iallfall negativ, tror jeg.
Syns jeg skimter noe på testen :) du har tidligtest:) jeg har bare 25 Ml igjen her :) jeg har ikke peiling på hvor mye progesteron man skal produsere etter el og om 22 er litt i grenseland så kanskje det er derfor tempen ikke blir så høy? Jeg er ingen ekspert :) men :facepalm: jeg heier på deg og kanskje det et festeblødning du opplever?? :joyful: Vi krysser alt som krysses kan ❤️❤️ Heia heia! Bare en uke til ikm nå :) vi burde vel få avklart dere hele i løpet av mandagen eller tirsdagen om det er noe på gang her?

Syns jeg skimter noe på testen :) du har tidligtest:) jeg har bare 25 Ml igjen her :) jeg har ikke peiling på hvor mye progesteron man skal produsere etter el og om 22 er litt i grenseland så kanskje det er derfor tempen ikke blir så høy? Jeg er ingen ekspert :) men :facepalm: jeg heier på deg og kanskje det et festeblødning du opplever?? :joyful: Vi krysser alt som krysses kan ❤️❤️ Heia heia! Bare en uke til ikm nå :) vi burde vel få avklart dere hele i løpet av mandagen eller tirsdagen om det er noe på gang her?
Ja, burde være avklart da- den ene eller andre veien! Synes forøvrig også at jeg så en skygge, og den kom innen tiden (2 min), så håper at det ikke er den berømte babyplan skygge! :) :Heartbigred

Ja, burde være avklart da- den ene eller andre veien! Synes forøvrig også at jeg så en skygge, og den kom innen tiden (2 min), så håper at det ikke er den berømte babyplan skygge! :) :Heartbigred
Ja jeg har fått mange skygger på de tidligtestene fra babyplan men ikke på de med 25:dead: så jeg tror de tidligtestene er rævva:( desverre! Så jeg skal ikke kjøpe de igjen! Kan like så godt kjøpe de fra meny! Make sure! Som kostet 119 for 10 stk:D like greit :)

Ikke tatt flere tester nå. Blod en gang på papiret i går tidlig. Og litt etter sex med gubben idag morges. Men ikke noe mer. Men ser nok for meg at det er tr som kommer.
Ringte sykehuset for å høre når vi får beste time for å sjekke mannen. Da får jeg beskjed om at vi får ikke time før til høsten. Klikka helt og sa det går ikke Ann! Jeg er bikket 35 nå og klokka tikker for meg. Og vi har prøvd over 1 år. Så de skal kontakte meg neste uke for å fortelle mer. Pri 1 er at mannen får sjekket seg fort som mulig nå.

Back
Topp