IKM uke 21

Dpo 11 her og fremdeles negativ test, følte eg skimta noe da , men sikkert bare ønske tenking. Puppene er fremdeles øm og er har vel egentlig begynt å spotte på denne tiden i det siste , ingen spotting enda så vi får se :p Er så lei nå ... dere kjenner dere alle sammen igjen i det :wacky: :arghh:

Ååå heldiggris at det slår ut allerede ! Eg håper bare at egget slapp litt lengre tid etter positiv test og at dette kanskje kan bety at eg bare er 10 dpo :rolleyes: eller produserer sent hcg ;)

Dpo 11 her og fremdeles negativ test, følte eg skimta noe da , men sikkert bare ønske tenking. Puppene er fremdeles øm og er har vel egentlig begynt å spotte på denne tiden i det siste , ingen spotting enda så vi får se :p Er så lei nå ... dere kjenner dere alle sammen igjen i det :wacky: :arghh:
Samme her. Dpo 11, men blenda test som jeg prøver å innbille meg at det er noe på :arghh: murringer og ømme pupper er der enda. Får vente til søndag med neste test og håpe hcg bare stiger sent her :shifty:

A632794E-505E-42FA-B014-EBDDA28FF3F3.jpeg
Nå har den tørka og det er noe der , ka er sannsynligheten for at dette kan vere noe egentlig ? Testa med babyplan siden mandag og aldri fått skygge da ..

Ååå heldiggris at det slår ut allerede ! Eg håper bare at egget slapp litt lengre tid etter positiv test og at dette kanskje kan bety at eg bare er 10 dpo :rolleyes: eller produserer sent hcg ;)
Ååå håper på det! Hadde vært kjekt om alt går fint å vi havnet i samme termingruppe! :Heartred

Samme her. Dpo 11, men blenda test som jeg prøver å innbille meg at det er noe på :arghh: murringer og ømme pupper er der enda. Får vente til søndag med neste test og håpe hcg bare stiger sent her :shifty:

jaaa 11 er tidlig , vi håper !!!:Heartred:Heartred

Ååå håper på det! Hadde vært kjekt om alt går fint å vi havnet i samme termingruppe! :Heartred

jaaa det hadde vert helt fantastisk om det endelig kunne skjedd ! :D:Heartred

Wii :joyful: den er rosa på ekte, prøvde å ta flere bilder men kameraet på mobilen klarer ikke å fange det opp :hilarious:

Åå, så gøy:love7 Håper at spiren sitter til termin!! :wav

7dpo og innbiller meg at jeg kan se en svak rosa strek. Samboer er ikke våknet enda så han kan ikke bekrefte om jeg ønsker at jeg ser eller om jeg faktisk ser en. Uansett for svak til å komme med på bildet regner jeg med :laughing002 og dere? Akkurat dette er grunnen til at jeg skulle vente til ONSDAG med å teste, onsdag om 5 dager altså :laughing002 hvorfor er jeg så svak..

Vedlegg

• 3181665D-F268-4CF1-A45D-48B9367D1192.jpeg
    3181665D-F268-4CF1-A45D-48B9367D1192.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 111
11 dpo, første morgentest hvor jeg med litt godvilje kan se en svaaaak strek (de andre har vært ettermiddag), og brunrosa utflod i går. Det er nok til å bli litt optimistisk:hilarious:

Vedlegg

• 002F37B9-E2B3-46D0-90B8-9F91250ABDDF.jpeg
    002F37B9-E2B3-46D0-90B8-9F91250ABDDF.jpeg
    59 KB · Visninger: 122
Her er testen uredigert. Synes kanskje dette ligner på noe jeg da:nailbiting:

Vedlegg

• 424718BC-4BA2-4DCB-892B-99A44CDED9CA.jpeg
    424718BC-4BA2-4DCB-892B-99A44CDED9CA.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 146
Back
Topp