Jeg ser streeek!! Dette kan gå veienHer er testen uredigert. Synes kanskje dette ligner på noe jeg da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streeek!! Dette kan gå veienHer er testen uredigert. Synes kanskje dette ligner på noe jeg da![]()

Her er testen uredigert. Synes kanskje dette ligner på noe jeg da![]()

Jeg er helt tom for ord. Tok testen og var helt forberedt på negativ test. Og så kom denne opp etter ca 2 min (godt innen fristen). Dette er det sykeste!! Det må vel være babystrek eller?
Vis vedlegget 326055
Gratulerer
Ser en strek, men vanskelig å se om den er rooosa? Spennende![]()

Kjempefin babystrek! Såååå gøyJeg er helt tom for ord. Tok testen og var helt forberedt på negativ test. Og så kom denne opp etter ca 2 min (godt innen fristen). Dette er det sykeste!! Det må vel være babystrek eller?
Vis vedlegget 326055

Jeg skimter streeek!10 dpo
Redigert de litt så det skulle synes bedre

Jeg er helt tom for ord. Tok testen og var helt forberedt på negativ test. Og så kom denne opp etter ca 2 min (godt innen fristen). Dette er det sykeste!! Det må vel være babystrek eller?
Vis vedlegget 326055
Jeg ser en til strek!Her er testen uredigert. Synes kanskje dette ligner på noe jeg da![]()
Det der er en babystrek! Fantastisk!Jeg er i sjokk, og skjelverHadde seriøst mistet all håp. Men her syns jeg selv den ser rosa ut! Kan det virkelig være baby strek??
![]()
Ja, det er godt å ha noen flere å dele med enn mannen...Eg må bare si at det å kunne dele alt dette med dere her inne gir meg sånn ro !! Tusen takk for at dokke er her og bryr dere![]()
Gratulerer!! Positiv test i lange baner!Jeg er helt tom for ord. Tok testen og var helt forberedt på negativ test. Og så kom denne opp etter ca 2 min (godt innen fristen). Dette er det sykeste!! Det må vel være babystrek eller?
Vis vedlegget 326055
Noe er det i alle fall, håper du får tydeligere farge i morgen eller om et par dager...10 dpo
Redigert de litt så det skulle synes bedre
Åå, det er så sykt!! Klarer ikke å fokusere på jobb nåDet der er en babystrek! Fantastisk!Så digg!

Nei, det skjønner jeg sååå godt! Fikk ikke gjort en ting i går. Ser ikke noe bedre ut i dagÅå, det er så sykt!! Klarer ikke å fokusere på jobb nå![]()
Haha, er ikke lett å dy segNei, det skjønner jeg sååå godt! Fikk ikke gjort en ting i går. Ser ikke noe bedre ut i dagEr så ukonsentrert og googler vogner allerede, hahahaha

Too late for min del. Når jeg kjente kvalmen komme i går... ja, allerede... da lasta jeg ned apper!Haha, er ikke lett å dy seg
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke laste ned noen apper før jeg får positivt på digital, da jeg føler det er heelt på ekte![]()
Det er ikke lett! Kjenner det kribler alleredeToo late for min del. Når jeg kjente kvalmen komme i går... ja, allerede... da lasta jeg ned apper!