IKM uke 21

Jeg er helt tom for ord. Tok testen og var helt forberedt på negativ test. Og så kom denne opp etter ca 2 min (godt innen fristen). Dette er det sykeste!! Det må vel være babystrek eller?:nailbiting::Heartpink
20200515_090253.jpg

10 dpo :nailbiting:
Redigert de litt så det skulle synes bedre

Vedlegg

• 2020-05-15-08-15-10-144.jpg
    2020-05-15-08-15-10-144.jpg
    20,8 KB · Visninger: 138
Åå, det er så sykt!! Klarer ikke å fokusere på jobb nå :shy::shy:
Nei, det skjønner jeg sååå godt! Fikk ikke gjort en ting i går. Ser ikke noe bedre ut i dag ☺️ Er så ukonsentrert og googler vogner allerede, hahahaha

Nei, det skjønner jeg sååå godt! Fikk ikke gjort en ting i går. Ser ikke noe bedre ut i dag ☺️ Er så ukonsentrert og googler vogner allerede, hahahaha
Haha, er ikke lett å dy seg :hilarious::hilarious:
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke laste ned noen apper før jeg får positivt på digital, da jeg føler det er heelt på ekte :angelic::Heartred

Tror forresten jeg har opplyst om feil eggløsningsdato. Skrev den 4.05, men det var siste dag med el.slim og positiv el.test, men da var kanskje el. Dagen etter, altså den 0505?

Haha, er ikke lett å dy seg :hilarious::hilarious:
Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke laste ned noen apper før jeg får positivt på digital, da jeg føler det er heelt på ekte :angelic::Heartred
Too late for min del. Når jeg kjente kvalmen komme i går... ja, allerede... da lasta jeg ned apper!

Back
Topp