IKM uke 21

Jeg er definitivt ute, nå har det gått over i full mens. :( Om dette var en kjemisk eller om kroppen bare tullet med meg, vet jeg ikke. Men det gode er at jeg kan starte en ny runde raskere. Lykke til til alle dere andre damer og gratulerer så mye til de som er blitt gravid! :gen014
Masse lykke til, til deg og :Heartred

Jeg er definitivt ute, nå har det gått over i full mens. :( Om dette var en kjemisk eller om kroppen bare tullet med meg, vet jeg ikke. Men det gode er at jeg kan starte en ny runde raskere. Lykke til til alle dere andre damer og gratulerer så mye til de som er blitt gravid! :gen014
Oi! Det var da en kort syklus ❤️ Masse lykke til videre :)

7 dpo, lite spennende :hilarious: Skal operere onsdag så må få avklaring før det i det minste..

3F380D9B-A632-4FC3-AFBF-651B692FFA25.jpeg

20200515_213723.jpg

Da var det ingen tvil her:Heartred Jeg sa vel jeg skulle prøve å vente til søndag, men det gikk altså ikke..:hilarious::hilarious: Håper på mangle flere positive tester her inne i dagene som kommer :Heartpink

Synes jeg skimter noe jeg altså... Men jeg begynner seriøst å tro at øynene mine dikter opp streker:hilarious:
Jeg også ser noe her ❤️ Mest sannsynlig har du svaret før onsdag :)

Er nok den typiske skyggen til babyplan, men jeg har en merkelig optimistisk følelse. Ting pleier som regel skje når det passer dårligst - og da er det sikkert på plass med positiv test rett før en operasjon jeg har ventet lenge på :P (den ble avklart dagen etter EL for å være ekstra nervepirrende). Men tok flere år og 4 ICSI forsøk med frøkna, så holder ikke pusten :P

Første dag forrige mens var nøyaktig for 3 uker og 2 dager siden. Om jeg får mens nå er ikke det for tidlig da?

Spørs når eggløsning var. Hadde du tidlig eggløsning er det ikke det, men er det bare 8-9 dager siden er det litt tidlig ja.

C39ACDBD-F724-4C84-9446-12ADA12CF583.jpeg

Positiv test i dag:Heartpink Skulle egentlig vente med å teste til i morgen, men følte meg så gravid at jeg testet i dag 11 dpo:happy: Er litt sjokkert over at det gikk så fort, dette er vår første skikkelige pp etter forrige SA så nå håper jeg bare at alt går bra denne gangen:Heartpink

Vis vedlegget 326140
Positiv test i dag:Heartpink Skulle egentlig vente med å teste til i morgen, men følte meg så gravid at jeg testet i dag 11 dpo:happy: Er litt sjokkert over at det gikk så fort, dette er vår første skikkelige pp etter forrige SA så nå håper jeg bare at alt går bra denne gangen:Heartpink
Gratulere så mye! Utrolig gøy :joyful::joyful::wav

Positiv digital i dag :love017 som dere ser så er fortsatt one step negativ... Den skal liksom være mer sensitiv en digital.:smiley-angry003

Gratulerer alle andre med positiv, ses i januar gruppa:Heartpink:Heartpink
IMG_20200516_065457.jpg

Back
Topp