IKM uke 21

Flere som har positive eggløsningstester?? Er på dag 2 med smilefjes på CB digital eggløsningstest. Happy humping fremover, damer:happy112

Her blir det vel garantert eggløsning tidligere enn 8. mai - som jeg først trodde:nailbiting:

Vedlegg

• 435B43D4-5D3A-498F-BE50-D391DBAE89B0.jpeg
    435B43D4-5D3A-498F-BE50-D391DBAE89B0.jpeg
    23 KB · Visninger: 99
Heii, jeg trodde jeg tilhørte IKM uke 20, men ser ut som EL er noe forsinker. Tror og håper den kommer idag, så håper jeg kan bli med dere videre nå! :shy::shy:

Maho94 - 25 - PP2 - B1 - EL ca. 04.05 - IKM 19.05

Neidajoda - 38 - PP3 - B2 - EL 05.05 - IKM sånn ca 18.05?

Veldig sein el denne prøveperioden, så da ser det ut tit at jeg havner i denne uken.

Tenkte å kjøpe en mens kopp i morgen sjæl :) venter el på onsdag så kan bruke den i morgen og tirsdag kanskje? Bare tar du den oppi der:hilarious: etter sex?
Jeg har da ikke sex, men ja, skyve det inn etter inseminering. Så, det fungerer jo på samme måte. Så tar jeg den ut neste morgen. :)

Måkefink - 27 år - PP1 - B1 - EL 04.05 - IKM ca 20.05

Datt ut av uke 20 pga forsinka eggløsning :wacky:

Jeg er med igjen. Kanskje dette er måneden det klaffer?

Blunke ~ 33 ~ pp10? ~ b4 ~ el6? ~ ikm 19/20.05?

Jeg har da ikke sex, men ja, skyve det inn etter inseminering. Så, det fungerer jo på samme måte. Så tar jeg den ut neste morgen. :)
Ja funker vel på samme måte:) har aldri hørt om det før. At man kan bruke det for at spermen blir oppi der liksom ❤️ Men er jo verdt et forsøk:) skal tenke på det :) kanskje jeg prøver neste pp:)

Jeg trodde El var i helgen oga jeg hadde kraftige El smerter i både mage og rygg. Tatt 2 tester i dag. En på formiddag og en nå. Kanskje El kommer senere da. Den nederste er tatt nå.
IMG_20200504_182443.jpg

Jeg trodde El var i helgen oga jeg hadde kraftige El smerter i både mage og rygg. Tatt 2 tester i dag. En på formiddag og en nå. Kanskje El kommer senere da. Den nederste er tatt nå. Vis vedlegget 325055

Jeg får også mest smerter dagene før egget slipper, så da er nok EL like rundt hjørnet:D

Hmm.

Fikk positiv test igår 04.05
Sex 02.05 og 04.05.

Håper det holder for mannen har ikke en kropp som spiller på lag. Ryggen og hoftene er som en gammel manns.:( Skal bestille kiro til han i morgen, kanskje han er bedre til neste runde.

Testen ble like positiv i dag også.. Men mannen klarer ikke mer.

Er tom for el-tester. Røk med 20 stk denne perioden, takket være at den kom så seint. Forrige syklus ga jeg opp på cd 19. Da hadde jeg testet to ganger daglig fra cd 11, og tenke at jaja, kanskje jeg ikke har el denne måneden.

Denne måneden var jeg også i ferd med å gi opp, men så fikk jeg masse murringer, og plutselig masse el-slim på cd 21. Tok en test, som var positiv. Dagen etter var teststreken MYE sterkere enn kontrollstreken, og også positiv om kvelden. Nå er jeg tom for tester, men tenker at da er el antageligvis i dag.

Litt kjipt med så sein el, litt bekymret for at slimhinnene da ikke holder OM noe skulle bli befruktet. Forrige syklus var på 30 dager, så om jeg hadde el etter cd 20, er ikke lutealfasen noe å skryte av, pyridoksin til tross.

Tror jeg skal få ikm i uke 21, men den har tullet litt de to siste syklusene så får se. Vi går ikke inn for å prøve aktivt men kjekt å følge med på om det blir noe baby eller om vi bare skal kose oss :) skal ha eggløsning denne uka.
Vi har 2 barn fra før så dette blir vårt 3 felles.
Er det slik at alle tar eggløsningstester?

Back
Topp