Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Hele dagen i dag har jeg hatt smerter i magen og veldig vondt i korsryggen. Flere som har det sånn rundt El?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får begynne å «stresse» etter 1 år, si..Ja de fleste bruker fra 5-12 måneder å bli gravid så det er jo ikke noe hastverker ikke det for oss enda heller
men jeg blir 34 år å føler at klokka tikker veldig
derfor vil jeg vite om det er noe galt med meg nå enn å surre med alt dette når jeh bikker 35 å får tidligere hjelp
er sånn kontrollfreak og må ha kontroll på alt
jo du skal måle progesteron mellom av 22 og 23 det er jo en uke etter el om du har syklus på 28 dager
hva de måler på cd2/3 vet jeg ikke
men fikk nå med meg blodprøve skjema for begge gangene å skulle ta de da
jeje! Jeg har også frukt wild yam funka en gang men da mistet jeg når jeg slutta på de
det kan folenge LF da om man sliter med korte
blir spennende nå fremover iallfall
snart er el uken her
![]()
Tror greia er at man må trappe forsiktig ned på pillene eller så mister man
Ja, jeg har alltid smerter i korsrygg rundt el og en slags rivefølelse i nedre del av magenHele dagen i dag har jeg hatt smerter i magen og veldig vondt i korsryggen. Flere som har det sånn rundt El?
Ok men betyr det da at El er rett rundt hjørnet? Jeg har ikke tatt El tester nå.Ja, jeg har alltid smerter i korsrygg rundt el og en slags rivefølelse i nedre del av magen![]()
Ok men betyr det da at El er rett rundt hjørnet? Jeg har ikke tatt El tester nå.

Jepp, her er det også hamstret inn. 15 tidlig gt, menskopp, preeseed.Har hamstret litt til denne prøveperiodenNoen andre enn meg som har et «lager»?

Tenkte å kjøpe en mens kopp i morgen sjælJepp, her er det også hamstret inn. 15 tidlig gt, menskopp, preeseed.![]()
etter sex?Har ikke sånn ille mye men littHar hamstret litt til denne prøveperiodenNoen andre enn meg som har et «lager»?
har ikke kjøpt el tester ennå! Vet ikke om jeg gidder teste etter el siden jeg vet når jeg har det sånn ca
*kremt*Har hamstret litt til denne prøveperiodenNoen andre enn meg som har et «lager»?