IKM uke 21

Ja de fleste bruker fra 5-12 måneder å bli gravid så det er jo ikke noe hastverk:) er ikke det for oss enda heller:) men jeg blir 34 år å føler at klokka tikker veldig :hilarious: derfor vil jeg vite om det er noe galt med meg nå enn å surre med alt dette når jeh bikker 35 å får tidligere hjelp:) er sånn kontrollfreak og må ha kontroll på alt :hilarious: jo du skal måle progesteron mellom av 22 og 23 det er jo en uke etter el om du har syklus på 28 dager :) hva de måler på cd2/3 vet jeg ikke:) men fikk nå med meg blodprøve skjema for begge gangene å skulle ta de da:) jeje! Jeg har også frukt wild yam funka en gang men da mistet jeg når jeg slutta på de :shifty: det kan folenge LF da om man sliter med korte:shy: blir spennende nå fremover iallfall :) snart er el uken her :)
Ja, får begynne å «stresse» etter 1 år, si..:oops: Er «bare» 27 år enda, så har litt tid enda:) Skjønner for din del at du tester, det anbefaler de jo:) Aha, min gyn nevnte ikke noe om blodprøve så sent i syklusen, men det hadde nok vært interessant! Min lutealfase er på 11-12 dager, så derfor jeg prøver wy denne perioden:wideyed: Tror greia er at man må trappe forsiktig ned på pillene eller så mister man:eek:

Ok men betyr det da at El er rett rundt hjørnet? Jeg har ikke tatt El tester nå.

Jeg har murringer i ene siden av magen + lyske i ca én uke før eggløsning, men tester etter EL også i denne PPen.

Glemte å ta tempen i dag for jeg var så ille tissetrengt :hilarious: søren men men :)

her er det ganske stille i symptomer for el:shy: pleier å merke det på denne tiden men det kommer vel etterhvert :joyful:

Hei! Kjekt å bli med igjen, fikk nr 2 for over 5 år siden, så blir spennene å prøve igjen nå. Og kjekt å følge med andre også i ventetiden:happy:

Fiolblomst - 31 - pp1 - B3 - EL: 7/5 IKM: 22/5

Har hamstret litt til denne prøveperioden :hilarious: Noen andre enn meg som har et «lager»?

Vedlegg

• 98AA82BD-D39F-4BB5-A65D-9E096AF59C12.jpeg
    98AA82BD-D39F-4BB5-A65D-9E096AF59C12.jpeg
    43,5 KB · Visninger: 114
Fikk smilefjes på CB-digital i kveld, så da er vel EL i morgen/mandag? Tester dere til de blir negative igjen?

Kjenner til litt el smerter sjæl :) men venter ikke el før onsdag men det er normalt for meg å kjenne det en stund før vi har sex hver dag nå! Så her skal det bli baby denne måneden :hilarious:

Jeg fikk el tidligere enn antatt og med en lutealfase på 12 dager vil IKM være 15/05 så da tilhører jeg uke 20 og ikke uke 21:wacky:

Har hamstret litt til denne prøveperioden :hilarious: Noen andre enn meg som har et «lager»?
Har ikke sånn ille mye men litt:hilarious: har ikke kjøpt el tester ennå! Vet ikke om jeg gidder teste etter el siden jeg vet når jeg har det sånn ca;) alltid positiv CD 14 eller 15:shy:

Vedlegg

• 7BE4CCFD-6475-4C06-BFF3-FC12BF8DEFCA.jpeg
    7BE4CCFD-6475-4C06-BFF3-FC12BF8DEFCA.jpeg
    23 KB · Visninger: 104
*kremt* :rolleyes:
Til mitt forsvar, så er noe av det fra forrige pp. Og to av first response pakkene har kun én test igjen i hver av de.
Femometer testene var jeg så misfornøyd med så jeg har bestilt babyplan sine siden nesten alle her inne på forumet bruker de. De skulle komme i posten i dag, men dumme Amazon mannen har enten levert til feil hus eller så hadde han ikke pakken i bilen, fordi det står at den levert men det er den altså ikke.
Og så er en av pakkene der EL-tester...:p
20200503_185338.jpg

Back
Topp