Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv i morgen sikkertHer blir det vel garantert eggløsning tidligere enn 8. mai - som jeg først trodde![]()
spennende spennende VelkommenNeidajoda - 38 - PP3 - B2 - EL 05.05 - IKM sånn ca 18.05?
Veldig sein el denne prøveperioden, så da ser det ut tit at jeg havner i denne uken.

Jeg har da ikke sex, men ja, skyve det inn etter inseminering. Så, det fungerer jo på samme måte. Så tar jeg den ut neste morgen.Tenkte å kjøpe en mens kopp i morgen sjælventer el på onsdag så kan bruke den i morgen og tirsdag kanskje? Bare tar du den oppi der
etter sex?
Ja funker vel på samme måteJeg har da ikke sex, men ja, skyve det inn etter inseminering. Så, det fungerer jo på samme måte. Så tar jeg den ut neste morgen.![]()
Jeg trodde El var i helgen oga jeg hadde kraftige El smerter i både mage og rygg. Tatt 2 tester i dag. En på formiddag og en nå. Kanskje El kommer senere da. Den nederste er tatt nå. Vis vedlegget 325055
Vi fikk lagt inn litt aksjer både lørdag og søndag morgen. Så får legge inn litt i kveld og da for å være på den sikre sidenJeg får også mest smerter dagene før egget slipper, så da er nok EL like rundt hjørnet![]()