Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passert IKM, ingen av mine vanlige tegn på at TR e rundt hjørnet e her... Har derimot (unnskyld detaljer altså) masse utflod. Det har eg hatt de siste dagene. Kvalm, føles som bilsjukkvalm og uggen i magen. Testen e negativ Idag og... E det fortsatt håp?
Takk! Syns alle får positivt så tidlig, mister håpet så fort når ein har passert IKM og får negativ test..Klart det er håp.Mange som tester positivt senere.
Lykke til!
Takk! Syns alle får positivt så tidlig, mister håpet så fort når ein har passert IKM og får negativ test..
Spennende! Håper det lyser to fine streker mot deg!Skjønner det.Jeg har ikm i dag, har ikke testet noe ennå! Skal vente og se og så teste på mandag eller i morgen. Spennende
![]()
Spennende! Håper det lyser to fine streker mot deg!![]()
Jeg ser strekenDa ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå
TakkJeg ser strekenGratulerer <3
Ser noe, men ikke hvilken farge det har, er det rosa? Krysser fingreneDa ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå
Jepp. Den er rosaSer noe, men ikke hvilken farge det har, er det rosa? Krysser fingrene![]()
Se der ja! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere og sterkere nåDa ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå
Samme her. TR forsinket og ingen tegn til at den kommer. Negative tester, så skjønner ikke hva som skjer.Fortsatt ingen tegn til tr, men negative tester, helt blanke... Hva skjer, kroppen...?
Da ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå
Samme her. TR forsinket og ingen tegn til at den kommer. Negative tester, så skjønner ikke hva som skjer.
Fortsatt ingen tegn til tr, men negative tester, helt blanke... Hva skjer, kroppen...?
Passerer ikm i skrivende øyeblikk, lykkeliten. Så du får skrive deg på meg, så får vi se.![]()
Venter litt til jegSer svak strek!Vil du settes på gravid eller vente til testen er sterkere?
Hvisker gratulerer! ♡
Ser noe jegDa ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå
Så kjedelig med rekord! Bra egget klarte å løsne til sist!Kroppen kan ikke ha hatt trøbbel med EL så den har vært senere?
Jeg fikk første tegn til EL på CD 9, men egget klarte ikke å løsne før CD 25!!! Så dette blir den lengste syklusen jeg har hatt noen gang (den blir jo 40-41 dager sannsynligvis.)