utrydde hele kjerring gjør viUffSamme her kjære deg♡ Vi tar knekken på hun innen neste gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
utrydde hele kjerring gjør viUffSamme her kjære deg♡ Vi tar knekken på hun innen neste gang
![]()
Ja visst gjør vi detutrydde hele kjerring gjør viblir spennende å se hva gyn sier den 15.
guri, pp 5Ingen TR ennå og heller ingen murringer.. Negativ test i går, venter med ny til i morgen hvis ikkje tanta dukker oppIKM i dag:
guri, pp 5
medexa, pp 17
Ingen TR ennå og heller ingen murringer.. Negativ test i går, venter med ny til i morgen hvis ikkje tanta dukker opphar alltid syklus på mellom 26-28 dager, med IKM Idag med 28 dagers. Håper håper
![]()
Ja dessverre så er det nok skygge. Men håper det blir sterkere ☺![]()
Er dette hva man kaller skyggestrek? Ble litt usikker da den kom etter tidsfristen...på 11 dpo...
Etter et par dager spotting er tanta nå på besøk. Litt for tidlig og hun var ikke særlig velkommen.
2 dager på overtid og ingen TR. Tok en test nå som jeg kunne se en veldig svak strek på. Kanskje gravid. Hvis jeg er gravid er jeg akkurat 4 uker i dagskal ta en ny test om noen dager.
TR bruker å komme presis på dag 26. Så e litt mistenksom nu. Håpe håpe æ e gravid igjen![]()
Kamera på telefonen som fokuserer på alt annet enn testen.Ser ingenting dessverre, men får håpe du er gravid. Lykke til uansett![]()
Håpe du e gravidKamera på telefonen som fokuserer på alt annet enn testen.