*** IKM uke 21 ***

IKM i dag:

Smileguri, pp 5
medexa, pp 17

Ingen TR ennå og heller ingen murringer.. Negativ test i går, venter med ny til i morgen hvis ikkje tanta dukker opp:-) har alltid syklus på mellom 26-28 dager, med IKM Idag med 28 dagers. Håper håper :-)

Setter deg på passert, så håper jeg streken dukker opp. :) Du får oppdatere når noe skjer.

b0797c43231c60136b0b237b1ddbf1dc

Er dette hva man kaller skyggestrek? Ble litt usikker da den kom etter tidsfristen...på 11 dpo...

2 dager på overtid og ingen TR. Tok en test nå som jeg kunne se en veldig svak strek på. Kanskje gravid. Hvis jeg er gravid er jeg akkurat 4 uker i dag:) skal ta en ny test om noen dager.
TR bruker å komme presis på dag 26. Så e litt mistenksom nu. Håpe håpe æ e gravid igjen:)

Etter et par dager spotting er tanta nå på besøk. Litt for tidlig og hun var ikke særlig velkommen.

2 dager på overtid og ingen TR. Tok en test nå som jeg kunne se en veldig svak strek på. Kanskje gravid. Hvis jeg er gravid er jeg akkurat 4 uker i dag:) skal ta en ny test om noen dager.
TR bruker å komme presis på dag 26. Så e litt mistenksom nu. Håpe håpe æ e gravid igjen:)

Håper du får tydelig strek om noen dager. Du får oppdatere her! :)

Snart er IKM uken vår over og da kan jeg jo ikke "henge" med dere mer, men kommer nok til å snoke og heie på dere :D Her er jeg 4+4 på vei i morgen så tiden går jammen fort. Er mye redd og har vonde tanker siden jeg hadde SA i 2012(7+3), men prøver å tenke positivt. I dag så lyste denne testen mot meg og det er deilig å se at den er på 2-3. På mandag så var den 1-2 så det er jo veldig bra utvikling :) Takker for meg damer og ønsker dere masse lykke til videre. Dere virker som en fin gjeng og jeg har kost meg med dere den korte perioden jeg fikk være en prøver. Eneste ulempen med å bli gravid på første pp, er at en ikke får vært på denne gruppen lengre. Etter min oppfatning så er før svangerskap det koseligste forumet og det er nettopp på grunn av hver og en av dere :) Krysser alt jeg har og sender masse gravidstøv til dere <3
ImageUploadedByBV Forum1432330713.363716.jpg

Passert IKM, ingen av mine vanlige tegn på at TR e rundt hjørnet e her... Har derimot (unnskyld detaljer altså) masse utflod. Det har eg hatt de siste dagene. Kvalm, føles som bilsjukkvalm og uggen i magen. Testen e negativ Idag og... E det fortsatt håp?

Back
Topp