Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe, men usikker på om det jeg ser er der streken skal være?Dagens test etter 5 min. Tror jeg skimter en ekstremt svak innbilt fantasi strek.
guriHar du tatt en ny test?Ikke noe TR I dag og ikke tegn til hu heller. Litt spent på om hun dukker opp I morgen![]()
NeeiHar du tatt en ny test?
Ikke noe TR ennåIKM i dag:
Lykke2015, pp 4
håperpålitenspire, pp 2
Hope90
Passert IKM:
FrøkenAngst
vilhanr5
Pita
guri
Ønsket
Ikke oppdatert:
medexa
Det var nok bare en skygge på den testenJeg ser noe, men usikker på om det jeg ser er der streken skal være?![]()
Ikke noe TR og skal teste på nytt i morgen eller tirsdag!IKM i dag:
Lykke2015, pp 4
håperpålitenspire, pp 2
Hope90
Passert IKM:
FrøkenAngst
vilhanr5
Pita
guri
Ønsket
Ikke oppdatert:
medexa
Skal jeg våge å sette meg som gravid da. Har jo to svake streker,to dager på rad. Hadde det ikke vært hcg så hadde jo heller ikke blitt tydelige streker. La det være spire og ikke bare en kropp som tuller med meg.
sett meg opp som gravid du LykkelitenDu får bare si ifra når du er klar, jeg fortsetter å oppdatere selv om vi nå går over i uke 22. Det er flere som ikke har tr enda.![]()
sett meg opp som gravid du Lykkeliten![]()
ja det håper jeg virkelig <3 må ringe sykehuset på tirsdag og få lutinusen min... dette er litt skummelt kjenner jeg.Det liker jeg! ♥ Nå skal du helt til februar.
Gratulerer binasett meg opp som gravid du Lykkeliten![]()
Og der kom TR. 4 dager over IKM![]()
Og der kom TR. 4 dager over IKM![]()