*** IKM uke 21 ***

TR Idag.
Ja det kan hende fargeklatten, men då må eg og ha fått min første skygge noengang på billigstrimlene og isåfall... :)
Men det gjekk ikkje veien uansett denne gangen! Moter oss opp til ny PP..:)
 
TR Idag.
Ja det kan hende fargeklatten, men då må eg og ha fått min første skygge noengang på billigstrimlene og isåfall... :)
Men det gjekk ikkje veien uansett denne gangen! Moter oss opp til ny PP..:)

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp!
 
Da var TR på plass her også.
 
Nei, her er det fortsatt negative tester og ingen tr. Kanskje jeg må begynne å teste etter el? Hva med deg, finner du ut av det kroppen holder på med?

Egget mitt har ikke sluppet enda. CD 31 i dag. Jeg er veldig glad for at jeg bruker EL-tester og temper, så jeg ikke hadde trodd at jeg går flere uker over IKM nå. :p Det er jo uansett over to uker til tr kommer nå. Venter på dette dumme egget. Og så har jeg jo 14-15 dager lutealfase med Lutinus.

Om du ikke får positiv g-test ville jeg begynt å kartlegge syklus om jeg var deg. :)
 
Egget mitt har ikke sluppet enda. CD 31 i dag. Jeg er veldig glad for at jeg bruker EL-tester og temper, så jeg ikke hadde trodd at jeg går flere uker over IKM nå. :p Det er jo uansett over to uker til tr kommer nå. Venter på dette dumme egget. Og så har jeg jo 14-15 dager lutealfase med Lutinus.

Om du ikke får positiv g-test ville jeg begynt å kartlegge syklus om jeg var deg. :)

Ja, det burde jeg gjort denne syklusen. Har vært helt stabil på 29 dager siden jul, merkelig at det skal bli tull nå.

Huff, ja, det er ikke enkelt å holde styr på alt. Godt du har oversikt! Heia heia egget!!
 
TR Idag.
Ja det kan hende fargeklatten, men då må eg og ha fått min første skygge noengang på billigstrimlene og isåfall... :)
Men det gjekk ikkje veien uansett denne gangen! Moter oss opp til ny PP..:)
Fikk ROSA skygge på BT og var ikke gravid :eek: de har noen slike av og til! :( Men masse lykke til i neste pp <3
 
Fikk ROSA skygge på BT og var ikke gravid :eek: de har noen slike av og til! :( Men masse lykke til i neste pp <3
Har sett at nåken har fått skygge. Eg har aldri fått, har brukt ganske mange de siste 6 Mnd. Men det e godt mulig det var det. Syns bare det var rart på to forskjellige typer :) tusen takk, masse lykke til til deg og!!! :)
 
Beklager, har vært bortreist i en uke :) Her krasjet prøveperiode med sydentur og mensen, så jeg har gått på Primolut for å utsette den. Så det ble ikke prøving i den forstand denne gang..

Ok. Lykke til på nytt forsøk. :)
 
Da var alle i uke 21 ført opp på gravid eller tr. Det ble en del nye spirer, og mange som burde få klaff ganske snarlig. ♡



GRAVID
Håperpåentil, pp 1
mari1976, pp 4
3lisab3th, pp 6
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
Lady Raven
spirelire, pp 5
Spiredrøm, (pp 2 etter SA)
Pita, pp 1




:mad: Tante rød :mad:
nr1i2013?, pp1
attpåklattnr2, pp 3
Frk.G, pp 9
Verpehøna, pp 1
Orly, pp 1
Rosa89, pp 7
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
Stvg_89
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Ønskeomlille, pp 18
Rosie
Prøver15, pp 5
temar, pp 1
Lire, pp 8
Smily, pp 5
Tussa, pp 1
AlbaAlba
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
kujenta
Bare meg =O)
vilhanr5, pp 4
Bina
Hope90
Ønsket, pp 3
medexa, pp 17
FrøkenAngst, pp 2
Smileguri, pp 5
håperpålitenspire, pp 2
Lykke2015, pp 4
 
Back
Topp