*** IKM uke 21 ***

Passerer ikm i skrivende øyeblikk, lykkeliten. Så du får skrive deg på meg, så får vi se. :)

Passert IKM, ingen av mine vanlige tegn på at TR e rundt hjørnet e her... Har derimot (unnskyld detaljer altså) masse utflod. Det har eg hatt de siste dagene. Kvalm, føles som bilsjukkvalm og uggen i magen. Testen e negativ Idag og... E det fortsatt håp?

Klart det er håp. :) Mange som tester positivt senere. :) Lykke til!

Da ser det ut som jeg kanskje flytter til februar alikevel da . Oh my gaad!helt sjokkert her nå

Ser svak strek! :) Vil du settes på gravid eller vente til testen er sterkere?

Hvisker gratulerer! ♡

Samme her. TR forsinket og ingen tegn til at den kommer. Negative tester, så skjønner ikke hva som skjer.
Fortsatt ingen tegn til tr, men negative tester, helt blanke... Hva skjer, kroppen...?

Kroppen kan ikke ha hatt trøbbel med EL så den har vært senere?

Jeg fikk første tegn til EL på CD 9, men egget klarte ikke å løsne før CD 25!!! Så dette blir den lengste syklusen jeg har hatt noen gang (den blir jo 40-41 dager sannsynligvis.)

Kroppen kan ikke ha hatt trøbbel med EL så den har vært senere?

Jeg fikk første tegn til EL på CD 9, men egget klarte ikke å løsne før CD 25!!! Så dette blir den lengste syklusen jeg har hatt noen gang (den blir jo 40-41 dager sannsynligvis.)
Så kjedelig med rekord! Bra egget klarte å løsne til sist!

Det er selvsagt mulig at det er noe sånt som skjer.. Har hatt regelmessige sykluser siden jul, men denne gangen hadde jeg småblødninger fra 5-8 dpo. Så det kan jo være noe som ikke har gått som det skulle...

Back
Topp