*** IKM uke 21 ***

Hehe jeg er så lat.. og jobber så mye, så har verken tid eller ork til sex annenhver dag eller til å tempe ;) Så gikk for CBFM jeg. Bare lurte på om den var lite treffsikker liksom, siden det virker som det er så få som bruker den.

Den funker nok helt fint, men vil tro mange synes det er altfor dyrt. :) Det er hvert fall grunnen til at jeg ikke har kjøpt den og heller temper.

Mannen kjem heim imorga, er det for seint? :o :p

Hva er det som gjør at du tror du har EL nå? Positiv EL-test?

De fleste tegnene på EL kan jo komme litt før egget faktisk løsner, så da er det ikke for sent med aksjer i morgen. Dersom egget har løsnet så er det for sent å legge inn aksjer dagen etterpå. Men du må jo bare få lagt inn aksjer og håpe at det passer perfekt! :)

Hva er det som gjør at du tror du har EL nå? Positiv EL-test?

De fleste tegnene på EL kan jo komme litt før egget faktisk løsner, så da er det ikke for sent med aksjer i morgen. Dersom egget har løsnet så er det for sent å legge inn aksjer dagen etterpå. Men du må jo bare få lagt inn aksjer og håpe at det passer perfekt! :)

Tok en test igår og idag på formiddagen..

ImageUploadedByBV Forum1431947430.697291.jpg

Kan vel ikkje være lang ifra? Har mykje kraftigare symptom vist det er det som skjer no då.. Aldri hatt so sterke stikkinger og smerter før. Har og slim igår og idag. Kan kanskje ha noke med ma og utskraping eg hadde for 4 uker side..? Veit ikkje:) er no ikkje mykje eg kan gjere nei.. Men velkomstkos blir det no uansett imorga :D

Tok en test igår og idag på formiddagen..

Vis vedlegget 117941

Kan vel ikkje være lang ifra? Har mykje kraftigare symptom vist det er det som skjer no då.. Aldri hatt so sterke stikkinger og smerter før. Har og slim igår og idag. Kan kanskje ha noke med ma og utskraping eg hadde for 4 uker side..? Veit ikkje:) er no ikkje mykje eg kan gjere nei.. Men velkomstkos blir det no uansett imorga :D

Da holder det nok fint at mannen kommer i morgen. Egget løsner vanligvis 24 timer etter positiv EK-test (0-48 timer etter). :D

Både EL og tr kan bli annerledes etter MA

IKM i dag. Gravid? Besøk av tr?

Lire, pp 8
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
Rosie
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
AlbaAlba
FrøkenAngst, pp 2

Ingen tegn til TR her er CD 34 (men hadde ikke EL før 3-4 mai, men fått bekrefta EL etter Pergo kuren) Har ikke testa (men fikk kritthvit på lørdag 16) så tror ikke det gikk nå heller. Men venter noen dager til før jeg tar en ny test. Har jeg forstått det riktig om pergo kan utsette TR?

Ingen tegn til TR her er CD 34 (men hadde ikke EL før 3-4 mai, men fått bekrefta EL etter Pergo kuren) Har ikke testa (men fikk kritthvit på lørdag 16) så tror ikke det gikk nå heller. Men venter noen dager til før jeg tar en ny test. Har jeg forstått det riktig om pergo kan utsette TR?

Pergo kan utsette EL, og da blir jo tr også senere. Men så kan også pergo gjøre at man får bedre EL, og da også bedre lutealfase, dersom kroppen egentlig ikke har fått det til helt selv. Så; ja, pergo kan utsette tr. :)

Jeg setter deg på passert IKM, så får du gi beskjed når noe skjer. :)

Gratulerer. :) Skal jeg flytte deg til gravid?
Jeg er nok gravid, men vil vente til utslag på digital Slik at jeg ikke tar noe glede på forskudd. Den var negativ nå i ettermiddag, så vet ikke om jeg tar en i morgen tidlig eller om jeg drøyer til onsdag.

Back
Topp