Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JippiI morgen starter uka vår![]()
Henger her litt jeg! Usikker på om når ikm er! Enten begynnelsen av uke 21 eller slutten av uke 20. TR er enda ikke kommet og ingen positiv test heller!![]()
Hei ! Kan jeg være med her? Ikm 22. Mai! Hvordan setter jeg meg på lista?![]()
Ja, gjør gjerne det! Kan skrive meg opp på 18.mai pp2Skal jeg føre deg opp på listen?Hvilken dato vil du i så fall stå på, og skal jeg skrive på et antall pp?
I morgen starter uka vår![]()
Har du hatt en miniblødning mellom el og ikm du også? Jeg og..sånn spotting bareHei igjen, jenter! Jeg gjør et lite comeback her, jegHar helt sluttet å blø, så var visst ikke tanta likevel - enda
Så håpet lever enda! Og hurra for 17. mai!!!!
![]()
Takk skal du haDen som skriver hovedinnlegget må redigere det, så i denne tråden er det meg.Nå står du på listen, så er det bare å si ifra om du blir gravid eller får besøk av dustetanta, så kan jeg oppdatere riktig etter hvert.
Skal jeg skrive på noe antall pp?
hvor lenge har du brukt på å bli gravid?Da har jeg testet på nytt (klarte selvsagt ikke vente til jeg kom hjem fra ferie). Kjøpte en digital test som viser gravid 1-2jippi!!!!!
IKM i dag. Gravid? Besøk av tr?
Lire, pp 8
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
Rosie
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
AlbaAlba
FrøkenAngst, pp 2
GratulererDa har jeg testet på nytt (klarte selvsagt ikke vente til jeg kom hjem fra ferie). Kjøpte en digital test som viser gravid 1-2jippi!!!!!