*** IKM uke 21 ***

Kjipt med IKM i slutten av veka når andre begynner å teste positivt. Hihi :) gratulerer til dåke med positiv test, og gratulerer med dagen alle sammen ;-)

2 dager til testing og spør igjen. Hvilken test burde jeg kjøpe? Har hatt disse billigstrimmlene, men er tom :p snakk om å ikke ha troen

Tror alt håp er ute her gitt. Ikm imorgen, men ingen tegn utenom litt ømme pupper. Tok en test på fredag, den var negativ så ikke veldig optimist..

Dere må si ifra når dere vil settes opp som gravid på listen her. Eller om dustetanta kommer.

Gratulerer med dagen! :) I morgen er uka vår. Kroppen min er helt på tur, så jeg hører ikke til her lenger. :p (Egget løsner ikke...)

Husk at dere kan få svak strek på hcg under 5. Det betyr "ikke gravid", men bare at man har hcg i kroppen. :) Om man er gravid dobles nivået annenhver dag. Alle kvinner kan ha litt hcg fra tid til annen utenom graviditet (altså under 5). Positiv test som kommer pga hcg over 5 er tydelig strek med riktig farge, til riktig tid. Krysser fingrene for mange flotte streker i løpet av uka! :D (Jeg bare minner om det fordi det er så utrolig kjedelig når man oppdager at man lager streker både før tr og etter tr og ved EL og rett etter EL. Blæ!! :rolleyes: Jeg hadde nok hcg på 4 i 6 måneder i fjor. Arg!!! Ingen graviditet dessverre.)

1431859446328.jpg

Tok en RFSU idag, negativ den så da gir eg opp :(
Hadde det eg trodde var festeblødning 5 DPO og er idag 10 DPO så da er det bare og vente på tanta..

Vis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687

Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøre :meh: og trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.
Eg ser strekk på begge bildene !!! Krysse fingrane for deg!

Ikm i morgen.
Skal teste da :)
Må stå opp tidlig da, for samboeren drar på jobbreise til Midtøsten, og han har så lyst å være med på testingen :D
Hvis ikke "må" jeg vente til fredag liksom.

Men undrer litt.
Hver gang, når jeg skal ha mensen så kommer den samtidig med at jeg må på do å gjøre nr 2. Akkurat som om det er pressinga som setter den i gang.
I går måtte jeg nr 2, og da kom det blod på papiret. Men utover dagen gikk det over til bare rosa utflod og gikk helt over til jeg skulle sove.

Er det flere som har det sånn?
Er jo nesten så jeg får forstoppelse før ikm, for jeg forbinder jo å måtte gjøre nr 2 nær ikm med å på en måte presse fram blod. Og det vil jeg jo ikke...

Ingen tegn til TR ennå. Pleier å spotte 2 dager før, gjerne litt mensfølelse nedi der også, men så langt så bra! Men negativ test da :-p

Mannen har reist på jobb og vi er av den grunn ferdig med festlighetene for i dag og bare koser oss i hagen med sol og utrolig varme :) det gir meg også tid til å legge merke til diverse og tenke :P Jeg kjenner det river litt der nede og puppene er veldig ømme til å være bare 8 dpo. Magefølelsen sier at her er det noe på gang, men fornuften sier at dette kan jeg ikke høre på :P Ghaa teste igjen I morgen.

Begynt å spotte, 8dpo. Føler tanta er på vei. Vil tro syklusen min er ute og kjøre etter hormonspiraluttaket. :rolleyes:

Back
Topp