Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei!!!!Ikke no sterkere i dag, kanskje kjemisk igjen dafår bare vente å se. Ikm i morgen så...
Ha en super 17. Mai feiring alle sammen!!!![]()
Tror dere en digital test vil få utslag i dag? Er 11 DPO og dette er dagens test!Vis vedlegget 117725
GratulererTror dere en digital test vil få utslag i dag? Er 11 DPO og dette er dagens test!Vis vedlegget 117725
Eg tok ein digital tidlig og den blei positivTror dere en digital test vil få utslag i dag? Er 11 DPO og dette er dagens test!Vis vedlegget 117725
Tydelig strekkEhh... Jeg ble litt inspirert av testerne her inne og smalt like gjerne til med en test... Jeg syns jammen den ser positiv ut hvis jeg legger godvilja tilJeg redigerte det ene til svart/hvitt og detn ser veldig positiv ut :O Hva sier dere?Vis vedlegget 117620
Eg ser strekk på begge bildene !!! Krysse fingrane for deg!Vis vedlegget 117688 Vis vedlegget 117687
Aff, trooor jeg ser noe men får det ikke på bilde :/ så jeg plukket testen fra hverandre, redigerte til sort/hvitt og alt som jeg lovet meg selv og ikke gjøreog trooor kaaanskje jeg ser noe hvis jeg legger godviljen til! Men umulig å se om det er skygge eller farge på streken!
Har ikke brukt disse testene før heller så vet ikke hvordan de er i forhold til skyggestreker osv.
Det høres bra utIngen tegn til TR ennå. Pleier å spotte 2 dager før, gjerne litt mensfølelse nedi der også, men så langt så bra! Men negativ test da![]()