*** IKM uke 21 ***

Henger her litt jeg! Usikker på om når ikm er! Enten begynnelsen av uke 21 eller slutten av uke 20. TR er enda ikke kommet og ingen positiv test heller! :-)

Skal jeg føre deg opp på listen? :) Hvilken dato vil du i så fall stå på, og skal jeg skrive på et antall pp?

9 dpo og negativ test. Når er håper ute? Kanskje er kroppen min helt på tur. Småblødde 4-7 dpo og i dag har jeg hatt litt EL-slim-aktig utflod :S Rare greier.. Blir spennende å se om tr kommer til rett tid, dersom testene er negative...

Hei ! Kan jeg være med her? Ikm 22. Mai! Hvordan setter jeg meg på lista? :confused013

Den som skriver hovedinnlegget må redigere det, så i denne tråden er det meg. :) Nå står du på listen, så er det bare å si ifra om du blir gravid eller får besøk av dustetanta, så kan jeg oppdatere riktig etter hvert.

Skal jeg skrive på noe antall pp?

Hei igjen, jenter! Jeg gjør et lite comeback her, jeg :p Har helt sluttet å blø, så var visst ikke tanta likevel - enda :) Så håpet lever enda! Og hurra for 17. mai!!!! :D
Har du hatt en miniblødning mellom el og ikm du også? Jeg og..sånn spotting bare:P Irriterende, men leste også om noen som hadde det som første symp. spotting 9 dager, stoppet dagen før ikm som ikke kom;D

Flere som sliter med å sove? :p går ut fra at testen er negativ men hadde vært koselig om jeg var gravid <3 har sliti to netter med å sove nå .... Gruer meg til å teste som faen! Vet min reaksjon på negativ test men må jo tro litt på positiv og har hatt magekramper som jeg har trodd at nå mister jeg, men så gir det seg. Ikke gøy :/

9 dpo og det er jo selvfølgelig for tidlig ennå:P men jeg bare må haha :D litt ekstra spennende når jeg har pergo pp :)

Vedlegg

• 1431920578644.jpg
    1431920578644.jpg
    16,6 KB · Visninger: 124
IKM i dag. Gravid? Besøk av tr?

Lire, pp 8
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
Rosie
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
AlbaAlba
FrøkenAngst, pp 2

11 dpo i dag og fortsatt negativ test. Det lover ikke godt. Da gikk det nok ikke denne perioden heller. Belage meg på at mensen kommer på onsdag 20 mai. Skjønner ingenting nå. Vi hadde sex hver dag i den mest fruktbare fasen og jeg fikk også positiv EL test på dag 12. Nei huff og huff blir så skuffet:( gir snart opp håpet om å bli gravid. Blir 38 år til neste år.

Back
Topp