vet du om legen kan ta blodprøve for å måle fsh el om man må på sykehus?
Bare AMH som må taes på sykehus. Jeg tok resten hos fastlege.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vet du om legen kan ta blodprøve for å måle fsh el om man må på sykehus?
takk for svar.ja skal blir greit å få ett svar så slipper man gruble på detBare AMH som må taes på sykehus. Jeg tok resten hos fastlege.![]()
Kjenner det ganske likt. Tørr ikke helt å håpe. Tror også jeg er 8-9 dpo i dag. Har ikke testet ennå. Men har som sagt en rar følelse og.9dpo, har en del murringer så det kjennes ut som tr skal komme hele tiden.
er oppblåst hele tiden nå, også klarer jeg ikke å ha noe stramt over magen, sånn har det vært i noen dager alt. og jeg føler meg smelt på tjukka, så blir spennende å se om noen dager om den følelsen stemmer. har gjort det før
puppene er ikke noe spesielt ømme, kanskje litt øm i høyere pupp når jeg kommer borti noe, eller mannen er hardhendt.
Da har jeg testet på nytt (klarte selvsagt ikke vente til jeg kom hjem fra ferie). Kjøpte en digital test som viser gravid 1-2jippi!!!!!
Gratulerer!!!! Den var jo kjempetydelig!!!!Litt sterkere når den tørket, men var lett å se etter 3 min også![]()
Ingen TR endaIKM i dag. Gravid? Besøk av tr?
Lire, pp 8
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
Rosie
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
AlbaAlba
FrøkenAngst, pp 2
Eg kan nok bare strykast fra lista.. Trur eg har eggløsning no![]()
Trudde eg hadde det for to uker siden.. Men, etter ma og utskraping viste eg no at det kunne være uregelmessig etterpå...lykke til dere andre!
Dere som ikke vet helt når dere har EL.. bare sånn av nysgjerrighet, er det noen grunn til at dere ikke bruker CBFM?
Gratulerer ♥Da har jeg testet på nytt (klarte selvsagt ikke vente til jeg kom hjem fra ferie). Kjøpte en digital test som viser gravid 1-2jippi!!!!!
Litt sterkere når den tørket, men var lett å se etter 3 min også![]()
Ingen TR endatar en test etter jobb så får jeg vel vite det
![]()
Ville i så fall heller kjøpt termometer til 100 kr. CBFM er jo dyrt.Eller om man har sex annenhver dag trenger man ikke å kartlegge heller.
![]()