*** IKM uke 21 ***

Denne uka blir en skikkelig vente, se og føle uke :P er jo 9 dpo og det er litt det, men det føles som en evighet til jeg når 14 dpo og IKM på lørdagen/søndag :P skulle gjerne visst 100% I dag om det er blitt en baby elle ikke. Jaja Vente vente godt det ikke bare er meg :)

Jeg blør litt rødt, men ikke like mye som jeg pleier ved mensen. Tok en crinone idag for det om også får vi bare se ... :)

9dpo, har en del murringer så det kjennes ut som tr skal komme hele tiden.
er oppblåst hele tiden nå, også klarer jeg ikke å ha noe stramt over magen, sånn har det vært i noen dager alt. og jeg føler meg smelt på tjukka, så blir spennende å se om noen dager om den følelsen stemmer. har gjort det før :)
puppene er ikke noe spesielt ømme, kanskje litt øm i høyere pupp når jeg kommer borti noe, eller mannen er hardhendt.

Eg kan nok bare strykast fra lista.. Trur eg har eggløsning no :o
Trudde eg hadde det for to uker siden.. Men, etter ma og utskraping viste eg no at det kunne være uregelmessig etterpå... :) lykke til dere andre!

9dpo, har en del murringer så det kjennes ut som tr skal komme hele tiden.
er oppblåst hele tiden nå, også klarer jeg ikke å ha noe stramt over magen, sånn har det vært i noen dager alt. og jeg føler meg smelt på tjukka, så blir spennende å se om noen dager om den følelsen stemmer. har gjort det før :)
puppene er ikke noe spesielt ømme, kanskje litt øm i høyere pupp når jeg kommer borti noe, eller mannen er hardhendt.
Kjenner det ganske likt. Tørr ikke helt å håpe. Tror også jeg er 8-9 dpo i dag. Har ikke testet ennå. Men har som sagt en rar følelse og.

Er virkelig en skummel og tøff periode med prøvingen. Jeg blir så forferdelig nedstemt hver gang det ikke klaffer. Alt vi utsetter oss for.

Forhåpentligvis blir resultatet til slutt en fin liten bylt av en baby.

Krysser fingrene for oss alle!!!

Denne måneden er nok også litt spesiell for min/vår del da det er terminmåneden for svangerskapet som endte i ma.

Ahhhh jeg kjenner mensen bygger seg opp! Skikkelig vondt og oppblåst nederst i magen. Og det var jeg ikke da jeg ble gravid med førstemann. Det er så frustrerende :( Prøver liksom å "holde tilbake" mensen.. hehe.

Dere som ikke vet helt når dere har EL.. bare sånn av nysgjerrighet, er det noen grunn til at dere ikke bruker CBFM?

Eg kan nok bare strykast fra lista.. Trur eg har eggløsning no :o
Trudde eg hadde det for to uker siden.. Men, etter ma og utskraping viste eg no at det kunne være uregelmessig etterpå... :) lykke til dere andre!

Happy humping og lykke til! :)

Dere som ikke vet helt når dere har EL.. bare sånn av nysgjerrighet, er det noen grunn til at dere ikke bruker CBFM?

Ville i så fall heller kjøpt termometer til 100 kr. CBFM er jo dyrt. :) Eller om man har sex annenhver dag trenger man ikke å kartlegge heller. ;)

Ville i så fall heller kjøpt termometer til 100 kr. CBFM er jo dyrt. :) Eller om man har sex annenhver dag trenger man ikke å kartlegge heller. ;)

Hehe jeg er så lat.. og jobber så mye, så har verken tid eller ork til sex annenhver dag eller til å tempe ;) Så gikk for CBFM jeg. Bare lurte på om den var lite treffsikker liksom, siden det virker som det er så få som bruker den.

Back
Topp