Oioi, ja nå ser jeg den godt! Kult!
Takk altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi, ja nå ser jeg den godt! Kult!

Dagens test.
På morgenen i går var det litt rosa på papiret, men bare en gang. Tror dette må ha vært festeblødning.
Har hatt veldig mye pms det siste halve året, men denne måneden har "smertene" vært mye mer sentrert til et sted i magen og ømme bryster!
Håper det går veien nå![]()
Så spennende. Jeg ser helt klart 2 strekerDagens test.
På morgenen i går var det litt rosa på papiret, men bare en gang. Tror dette må ha vært festeblødning.
Har hatt veldig mye pms det siste halve året, men denne måneden har "smertene" vært mye mer sentrert til et sted i magen og ømme bryster!
Håper det går veien nå![]()
Krysser også alt jeg har for at testen blir sterkere i morgenVar så dum at jeg brukte utvannet urin, men kom noe svaaakt, så har jeg en test til i morgen også! Krysser fingrer og tær!!!
Vis vedlegget 117229
Ser det også. Håper den blir sterkere i morgen
Jeg ser, jeg serHer er flere
Enig. Morro å se at så mange(5 stk??) allerede har antydninger til positive testerhåper vi alle kan føle oss tryggere på 17 mai, med fine streker![]()
Ser det også. Håper den blir sterkere i morgen![]()
Oi her var den veldig tydelig. Like tykk som den andre er den og
Jeg ser, jeg serTror vi kommer til å være mange gravide denne IkM uken
Når er termin?
Oiiii! Den der er jo veldig veldig tydelig!
Jeg har termin 29 dersom jeg er gravid (utrolig rar og skummel tanke!) Har du barn fra før?Ååå, jeg er så spent!!
Jeg synes også det ser veldig lovende ut denne måneden. Så mange som du sier, allerede
Jeg har regnet meg fram til termin den 30 januar. Hva med deg?
28 januar blir det daOiiii! Den der er jo veldig veldig tydelig!
Hoho, når blir din termin da?