*** IKM uke 21 ***

Ja, den er nok det ;)
Har aldri slitt med skyggestreker. Tror synet mitt er for dårlig til å legge merke til de, rett og slett :p
Ja er ikke lett å fange opp alt på bilde :) etter å ha vært på BV en stund blir man skeptisk. Er enkelte som legger ut skyggestreker hver måned. Skjønner ikke at de orker å bli så skuffet hver eneste måned.Strekene dine blir sikkert mer tydelig om en dag el 2 :)

Ikm 21 mai:) men so tok eg ein test :p

Vedlegg

• 1431613008400.jpg
    1431613008400.jpg
    17,5 KB · Visninger: 113
Hei! Følger litt med her fordi mange var i samme IKM gruppe som meg forrige måned. Vil bare si at det ofte er "skyggestreker", eller lett og se hvor streken egentlig skulle vært på mange av de ulike testene. Jeg har alltid hatt som regel at hvis jeg må lete etter streken, så er det ingen strek der, og det stemmer i de aller fleste tilfeller.

Det er jo greit å være oppmerksom på at vi kan produsere hcg opp til 5 uten å være gravid. For eksempel etter abort, etter graviditet og av andre årsaker. Så om streken er vanskelig å se så er det lurt å vente med å juble. :)

Og her kan man se hvordan streken ser ut ved ulike hcg nivåer: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

Back
Topp