Fargeklatten89
Elsker forumet
GratulererSer du ikke denne heller?
Den er veldig tydelig her hjemme hvertfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererSer du ikke denne heller?
Jeg har ei på femJeg har termin 29 dersom jeg er gravid (utrolig rar og skummel tanke!) Har du barn fra før?
Jeg ser heller ikkeDa tror jeg du ser dårlig, he hestrekene er jo kjempe synlige
![]()
Ja, den er positiv!Gratulererden er jo positiv !
Ser en strek på de men for meg er den grå. Men den er sikkert rosa i virkeligheten .Ser du ikke denne heller?
Ja, den er nok detSer en strek på de men for meg er den grå. Men den er sikkert rosa i virkeligheten .
Ja er ikke lett å fange opp alt på bildeJa, den er nok det
Har aldri slitt med skyggestreker. Tror synet mitt er for dårlig til å legge merke til de, rett og slett![]()
Oi! Der var det jammen en strek!Ikm 21 maimen so tok eg ein test
![]()
Håpa at den blir sterkare om noken dagaOi! Der var det jammen en strek!![]()
Fantastisk, blir spennende å se! Hvor mange dpo er du?Håpa at den blir sterkare om noken dagaEg som trydde at eg gjekk glipp ao EL
![]()
De e de eg ik veitFantastisk, blir spennende å se! Hvor mange dpo er du?
Aha, da så. Har troa på at streken bare blir sterkere og sterkere!De e de eg ik veit10 -11?! Hadde mensen den 23.4 og har alltid el på dag 9 eller 10, siden syklusen min e på bær tur
![]()
Denne er jo positivIkm 21 maimen so tok eg ein test
![]()
De e de eg ik veit10 -11?! Hadde mensen den 23.4 og har alltid el på dag 9 eller 10, siden syklusen min e på bær tur
![]()
Jeg har ei på 7 og ei som blir 2 i augustJeg har ei på femog en liten engel født i oktober
![]()
Enn du?
TakkDenne er jo positiv![]()
Ok, då er eg ca 9-10 dpoSå fin strek!!
Jeg hadde også mensen den 23-04. El på dag 11![]()