*** IKM uke 21 ***

Mulig jeg ser fryktelig dårlig men ser ikke strek på noen av dere som har lagt ut nå. Synes de ligner på den testen jeg tok i dag som var negativ.

Jeg ser mange fine streker her inne! Kjempespennende :D

Jeg har tatt ny test i dag, men syns ikke det er noe sterkere strek. Har prøvd å få den med på bilde, vet ikke om det er mulig å se. Men legger ut likevel :p Det positive er at streken kom innen tidsfristen i dag, og med det blotte øyet ser streken tykk og rosa ut :) Men kan likegjerne være skyggestrek...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    696,6 KB · Visninger: 104
  • image.jpg
    image.jpg
    659,4 KB · Visninger: 102
Troe jeg hadde festeblødning på 3-4 dpo hvis ikke det er for tidlig. Blødde litt når jeg tørket meg på papiret, men varte bare 1 dag ca.

Ok, men er det for tidlig å ha festeblødning på 3-4 dpo? Blødde litt på papiret når jeg tørket meg. Det var ikke mye.
Høres litt tidlig ut, men jeg er ingen ekspert. Kanskje noen andre vet?
Kan være det var en rift eller lignende? Pleier du å spotte?

Høres litt tidlig ut, men jeg er ingen ekspert. Kanskje noen andre vet?
Kan være det var en rift eller lignende? Pleier du å spotte?
Har ikke vært plaget med det før. Har heller ikke pleid å ha festeblødning. Dette blir mitt 5 svangerskap om det har klaffet.

Ok, men er det for tidlig å ha festeblødning på 3-4 dpo? Blødde litt på papiret når jeg tørket meg. Det var ikke mye.
Det sies at festeblødning kan skje 2-11 dager etter eggløsning. Så 3-4 dpo er ikke usannsynlig. Tror gjennomsnittet er ca en uke etter el :)

Back
Topp