Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Her er flere
Helt klart strek der ja
Spennende morgendag for deg (og dagene etter der selvsagt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er flere
Jeg serer dette noe å klamre seg til, tror dere?
Ser definitivt noe på den nedersteVis vedlegget 117217
En test bare for og ha noe og sammenligne og den andre tatt idag ca 7 DPO for testetøsa sa det![]()
Jeg serVis vedlegget 1172218 DPO, men syntes at jeg ser noe på denne testen. Ser dere?
Da tror jeg du ser dårlig, he heMulig jeg ser fryktelig dårlig men ser ikke strek på noen av dere som har lagt ut nå. Synes de ligner på den testen jeg tok i dag som var negativ.
Tror de sier etter ca 1 uke.Hvor tidlig kan man ha en festeblødning?
Ok, men er det for tidlig å ha festeblødning på 3-4 dpo? Blødde litt på papiret når jeg tørket meg. Det var ikke mye.Tror de sier etter ca 1 uke.![]()
Høres litt tidlig ut, men jeg er ingen ekspert. Kanskje noen andre vet?Ok, men er det for tidlig å ha festeblødning på 3-4 dpo? Blødde litt på papiret når jeg tørket meg. Det var ikke mye.
Har ikke vært plaget med det før. Har heller ikke pleid å ha festeblødning. Dette blir mitt 5 svangerskap om det har klaffet.Høres litt tidlig ut, men jeg er ingen ekspert. Kanskje noen andre vet?
Kan være det var en rift eller lignende? Pleier du å spotte?
Det sies at festeblødning kan skje 2-11 dager etter eggløsning. Så 3-4 dpo er ikke usannsynlig. Tror gjennomsnittet er ca en uke etter elOk, men er det for tidlig å ha festeblødning på 3-4 dpo? Blødde litt på papiret når jeg tørket meg. Det var ikke mye.
Tror det er heller dere som har strekøyneDa tror jeg du ser dårlig, he hestrekene er jo kjempe synlige
![]()
Ok takk for svar. Blødde ca 1 dag veldig liteDet sies at festeblødning kan skje 2-11 dager etter eggløsning. Så 3-4 dpo er ikke usannsynlig. Tror gjennomsnittet er ca en uke etter el![]()
Ser du ikke denne heller?Tror det er heller dere som har strekøyne![]()
![]()