*** IKM uke 21 ***

Hmm...jeg var helt sikker på at el var for 7 dager siden, hadde to dager med tempøkning på over 0,4 (fikk ikke testa den 3 dagen pga for lite og dårlig søvn). Så begynnte på wild yam og babyklister. I går midt på dagen hadde jeg noe som minnet om el-slim, så bare for gøy tok jeg den aller siste el-testen jeg hadde liggende...:eek:
image.jpg
Den er ikke positiv, men relativt sterk (hvertfall i forhold til strekene jeg pleier å se utenom dagene rundt el). Kanskje d har noe å si at denne ble tatt på sene kvelden, tror ikke d var 4 timer siden forrige dobesøk, ei heller 2 timer siden jeg drakk sist. I så tilfelle skulle den kanskje vært ennå sterkere...? Enda godt vi har lagt inn aksjer jevnt og trutt:p

Hmm...jeg var helt sikker på at el var for 7 dager siden, hadde to dager med tempøkning på over 0,4 (fikk ikke testa den 3 dagen pga for lite og dårlig søvn). Så begynnte på wild yam og babyklister. I går midt på dagen hadde jeg noe som minnet om el-slim, så bare for gøy tok jeg den aller siste el-testen jeg hadde liggende...:eek:
Vis vedlegget 117213 Den er ikke positiv, men relativt sterk (hvertfall i forhold til strekene jeg pleier å se utenom dagene rundt el). Kanskje d har noe å si at denne ble tatt på sene kvelden, tror ikke d var 4 timer siden forrige dobesøk, ei heller 2 timer siden jeg drakk sist. I så tilfelle skulle den kanskje vært ennå sterkere...? Enda godt vi har lagt inn aksjer jevnt og trutt:p
Happy humping! :D

Happy humping! :D

Takk takk:p

Tror jeg bare holder meg hær inne så lenge uansett, har bare 12 dagers lutealfase, så dersom el er i dag har jeg ikm tirsdag uken etter denne...da kan jeg jo teste på søndag uansett:rolleyes:

Back
Topp