Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er dette noe å klamre seg til, tror dere?
Den ser jeg også! Ser veldig lovende ut!er dette noe å klamre seg til, tror dere?
Happy humping!Hmm...jeg var helt sikker på at el var for 7 dager siden, hadde to dager med tempøkning på over 0,4 (fikk ikke testa den 3 dagen pga for lite og dårlig søvn). Så begynnte på wild yam og babyklister. I går midt på dagen hadde jeg noe som minnet om el-slim, så bare for gøy tok jeg den aller siste el-testen jeg hadde liggende...
Vis vedlegget 117213 Den er ikke positiv, men relativt sterk (hvertfall i forhold til strekene jeg pleier å se utenom dagene rundt el). Kanskje d har noe å si at denne ble tatt på sene kvelden, tror ikke d var 4 timer siden forrige dobesøk, ei heller 2 timer siden jeg drakk sist. I så tilfelle skulle den kanskje vært ennå sterkere...? Enda godt vi har lagt inn aksjer jevnt og trutt![]()
er dette noe å klamre seg til, tror dere?
Happy humping!![]()
Er jo noe på nr 2 der??Vis vedlegget 117217
En test bare for og ha noe og sammenligne og den andre tatt idag ca 7 DPO for testetøsa sa det![]()
Er jo noe på nr 2 der??![]()
Vis vedlegget 117217
En test bare for og ha noe og sammenligne og den andre tatt idag ca 7 DPO for testetøsa sa det![]()
Vonde pupper, tisser mye, og kviser !Ja eg føler eg ser noe derMen er enda tidlig
Har du symptomer?
Eg har mensverk og vonde bryst
Ser noe der jaVis vedlegget 1172218 DPO, men syntes at jeg ser noe på denne testen. Ser dere?
Jeg mener også at det er noe på nummer to derVis vedlegget 117217
Ååå så gøy at du gjør detSer noe der ja![]()
Æ ser helt klart en strek på den ene testen. Så morroVis vedlegget 117217