**IKM uke 21**

Jo fikk postet det som en egen tråd for litt siden :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Stemmer det syns jeg skimter noe :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Stemmer det syns jeg skimter noe :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ja er nå mye tydeligere her, kjenner jeg er litt gira på å teste igjen nå altså, kan nesten ikke vente :-o

Ja er nå mye tydeligere her, kjenner jeg er litt gira på å teste igjen nå altså, kan nesten ikke vente :-o

Hihi prøv å vente til i morgen tidlig eller søndag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Hihi prøv å vente til i morgen tidlig eller søndag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ja burde vente til søndag men kommer garantert ikke til å klare å la være i morgen :-P det kribler jo!! Når har du termin da?

Ja burde vente til søndag men kommer garantert ikke til å klare å la være i morgen :-P det kribler jo!! Når har du termin da?

04.02:D om det virkelig er noe der da:p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Her kom tr idag

Nå ble jeg veldig usikker.. Fikk positiv eltest 9. (14 dpo og ikm idag?). Samtidig har jeg iblant tafsett, uten at det har vært regelmessig. Ser jeg har skrevet 1 dpo at tappen var åpen, samt 7 dpo at den var åpen. Har ikke skrevet noe i mellom der, men er usikker om jeg jeg faktisk har kjent at den var lukket. Utålmodig som jeg er tok jeg test 12 dpo, negativ innen fristen. Så selvfølgelig på den i ettertid og så en svak strek. Testetøsen tok over i morgest. Neg etter 5 min. Skulle kaste den etter 15 min og da var det to streker der. Tydeligere enn i i går. Vet at resultatet er ugyldig. Men det jeg lurer på om jeg kan ha bomma så fryktelig på el? At den ikke var lukket 7 dpo pga at el ikke hadde vært enda? Dette ble litt rotete, men håper noen skjønner :p

Nå ble jeg veldig usikker.. Fikk positiv eltest 9. (14 dpo og ikm idag?). Samtidig har jeg iblant tafsett, uten at det har vært regelmessig. Ser jeg har skrevet 1 dpo at tappen var åpen, samt 7 dpo at den var åpen. Har ikke skrevet noe i mellom der, men er usikker om jeg jeg faktisk har kjent at den var lukket. Utålmodig som jeg er tok jeg test 12 dpo, negativ innen fristen. Så selvfølgelig på den i ettertid og så en svak strek. Testetøsen tok over i morgest. Neg etter 5 min. Skulle kaste den etter 15 min og da var det to streker der. Tydeligere enn i i går. Vet at resultatet er ugyldig. Men det jeg lurer på om jeg kan ha bomma så fryktelig på el? At den ikke var lukket 7 dpo pga at el ikke hadde vært enda? Dette ble litt rotete, men håper noen skjønner :p
det kan være du har bomma på el :) jeg gjorde det selv denne pp :) har du bilde av testene da?:D

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt å legge fra meg at jeg ikke er gravid. Måtte ta en test i dag og fikk en skygge strek. .. hvor rart er ikke det?

Har hatt svake magersmerter eller kjenner liksom at det drar og river litt bak ribbeina is. . og så har jeg bare en merkelig magefølelse... så i morra bare tar jeg clearblue testen jeg har liggende i skapet. Kommer jo uansett ikke å få bruk for det på noen mnd så...

Tror det er det eneste som kan bekrefte meg om at jeg ikke er gravid. Mulig det hørtes helt idiotisk ut at jeg fortsatt tror jeg er gravid selv om jeg har mensen og null symptomer... men magefølelsen går bare ikke bort! Det ER noe rart. :confused:

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt å legge fra meg at jeg ikke er gravid. Måtte ta en test i dag og fikk en skygge strek. .. hvor rart er ikke det?

Har hatt svake magersmerter eller kjenner liksom at det drar og river litt bak ribbeina is. . og så har jeg bare en merkelig magefølelse... så i morra bare tar jeg clearblue testen jeg har liggende i skapet. Kommer jo uansett ikke å få bruk for det på noen mnd så...

Tror det er det eneste som kan bekrefte meg om at jeg ikke er gravid. Mulig det hørtes helt idiotisk ut at jeg fortsatt tror jeg er gravid selv om jeg har mensen og null symptomer... men magefølelsen går bare ikke bort! Det ER noe rart. :confused:
Ååh spennende :D bilde bilde bilde bilde :D :D

Det er kanskje underbevisstheten din som prøver å fortelle deg noe da :D

Lykke til i morgen <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

det kan være du har bomma på el :) jeg gjorde det selv denne pp :) har du bilde av testene da?:D
Faktisk så har jeg det. Tar aldri når det er negativ, men gjorde faktisk dette idag. Bilde 1 er etter ca 5 min. Bilde to er etter ca 15 min. Uansett, hvis jeg faktisk har komma er jeg jo maks 7 dpo idag:o at dette skal være så vanskelig! Klarer ikke helt å gi opp håpet, selv om det nesten ikke er håp:p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    911,6 KB · Visninger: 96
  • image.jpg
    image.jpg
    743,8 KB · Visninger: 88

Åh, så spennende!! Er det noe jeg har lært av alt dette prøvestyret så er det at en må stole på magefølelsen! Håper den stemmer og det er en liten spire<3

Faktisk så har jeg det. Tar aldri når det er negativ, men gjorde faktisk dette idag. Bilde 1 er etter ca 5 min. Bilde to er etter ca 15 min. Uansett, hvis jeg faktisk har komma er jeg jo maks 7 dpo idag:eek: at dette skal være så vanskelig! Klarer ikke helt å gi opp håpet, selv om det nesten ikke er håp:p
Ser selv at bildene ikke viser noe særlig, men føler det vises bedre i virkeligheten :p

Ser selv at bildene ikke viser noe særlig, men føler det vises bedre i virkeligheten :p
Syns jeg kan skimte noe på bilde 2 :) prøv å ta en ny test mandag morgen da kan du være 10 dpo g streken kan muligens være sterkere :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Syns jeg kan skimte noe på bilde 2 :) prøv å ta en ny test mandag morgen da kan du være 10 dpo g streken kan muligens være sterkere :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Ja, den er ikke så veldig sterk. Spesielt ike på bilde. Tror bare jeg lurer meg selv, Men så lenge tr ikke er kommet har jeg iallfall et lite håp:D

Ja, den er ikke så veldig sterk. Spesielt ike på bilde. Tror bare jeg lurer meg selv, Men så lenge tr ikke er kommet har jeg iallfall et lite håp:D
Det er fortsatt tidlg :)så jeg håper virkelig at dette er starten på noe :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Du kan sette meg opp på TR :( hun kom virkelig helt uventet :(

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26