**IKM uke 21**

Tatt i dag 19 dager dpo. Ikm var 22.mai. Happy, happy! :) Skiftet navn fra "cogcprøver" til "cogc".

Gratulerer!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Du kan bare sette meg opp på tr.. :(


<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
Så synd! Hadde håpa du hadde fått to blå jeg :( Klem til deg, men neste gang... DA er det din tur! :)
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)
Jeg venter fortsatt på tr. Tror jeg har bommet noe fryktelig på el denne pp, og ikke hatt el når jeg fikk pos test. Skal ta ny test i morgen :)
 
Jeg har skrevet deg under TR da ettersom du ikke har hatt eggløsning! Visst det allikevel viser seg at du har blitt gravid på mirakuløst vis så si ifra :)

Tr dukket opp i går... Så er ikke gravid! Men at hatt på følelsen en stund at noe var galt, så er glad for at det "bare" var noen cyster!! Men tror det skal gå for meg og til slutt


Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12
 
Ingen IKM her enda, men negative tester også, sist jeg var gravid fikk jeg ikke positivt før 1 uke etter IKM skulle vært så er noen dager igjen før håpet er helt ute. Oppdaterer så fort jeg vet noe mer. :)

Tenker jeg tar en test rundt 1-2 juni, nå har jeg vært testegal en god stund, må ha en pause å prøve å tenke på noe annet.
 
12 dager over, fortsatt ingen TR og negativ test!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
8 dager over og positiv test! Ganske nøyaktig 6 mnd etter p-pille slutt og to kjemiske. Skal nå å kjøpe en digital, og så satser jeg på å snike meg over til februar :D
 
8 dager over og positiv test! Ganske nøyaktig 6 mnd etter p-pille slutt og to kjemiske. Skal nå å kjøpe en digital, og så satser jeg på å snike meg over til februar :D

Gratulerer!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fredag kom det litt blod i trusa, men ikke noe mer utover kvelden, lørdag og søndag blødde jeg masse, fra mandag av og i dag er det ingenting. Var dette mensen tro? Negative tester..
 
Bare kommet bittelitt mandag og tirsdag men mest slikt som kommer på slutten av mensen.. Er sannelig ikke sikker på om det var mensen jeg :confused:
 
Fredag kom det litt blod i trusa, men ikke noe mer utover kvelden, lørdag og søndag blødde jeg masse, fra mandag av og i dag er det ingenting. Var dette mensen tro? Negative tester..

Vil nok tro det var mensen siden du også har negative tester. Sist gang blødde jeg kun i en dag, så hender det kommer korte blødninger.




Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vil nok tro det var mensen siden du også har negative tester. Sist gang blødde jeg kun i en dag, så hender det kommer korte blødninger.




Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja var nok mensen ja :( Men uansett så begynte jeg på pergotime 3 mensdag, så får vi ny sjanse denne mnd :)
 
Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
Bella<3
Kontrollfrik

IKM tirsdag 20.mai
Marte83

IKM onsdag 21.mai
Guttemamma<3

IKM torsdag 22.mai
Mamma til jente'09<3
Krumelur

IKM fredag 23.mai
Ønske 2014

IKM lørdag 24.mai


IKM søndag 25.mai


:D GRAVID
Mamma_mia_93
Misscoral
Rosa-frøken
Miina
September2012
Medønskeomentil2014
Krumelur
Bea810
Kreativmamma
Cogc
Therese.

:( TR
Enliterkjærlighet
Hemmeligefrue
UnknownP
Geminigirl
Gulsløyfe
Bia123
Lillegull09
Bella75
Hope90
Fru.Sol
Afa
Numme en
Drømmer89
Bonusmams
Goldenticket

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
 
Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
Bella<3
Kontrollfrik

IKM tirsdag 20.mai
Marte83

IKM onsdag 21.mai
Guttemamma<3

IKM torsdag 22.mai
Mamma til jente'09<3
Krumelur

IKM fredag 23.mai
Ønske 2014

IKM lørdag 24.mai


IKM søndag 25.mai


:D GRAVID
Mamma_mia_93
Misscoral
Rosa-frøken
Miina
September2012
Medønskeomentil2014
Krumelur
Bea810
Kreativmamma
Cogc
Therese.

:( TR
Enliterkjærlighet
Hemmeligefrue
UnknownP
Geminigirl
Gulsløyfe
Bia123
Lillegull09
Bella75
Hope90
Fru.Sol
Afa
Numme en
Drømmer89
Bonusmams
Goldenticket

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
 
Back
Topp