**IKM uke 21**

Uff noe så kjedeliiiig! Kan tenke du har hatt forhåpninger innerst inne selv om det har vært svake streker! Jeg følger deg inn i ny pp. Nye muligheter! I mellomtiden så koser jeg med god mat og tre glass vin :) håper du også får til å kose deg. Klem.
Det gjør jeg nok vettu :D optimismen går ingen vei :D jeg er nå en po nærmere full klaff:D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
her sitter jeg fortsatt i uvisthet, ingen mens har kommet det murrer i rygg og mage og puppene er så vonde som fy. men får ikke svar på blodprøven før tirsdag. så jeg lever i spenning men sammen med do løping om dagen og natta!!! så glemmer jeg vel det bort :)
 
Min Ikm-dag i dag. Hvis tr skulle dukke opp håper jeg det er etter dagens dugnad!


Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)
 
Tr kunne ikke vente til senere i dag. Satser på små vondter!


Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)
 
har du regelmessig mens så trenger det ikke ha noe å si, jeg har en på 4×3,5 men det kan forandre seg i syklus osv.annet er om det er klase med mange cyster,da kan det være pco

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt litt fremogtilbake med regelmessig mens.... Men dette er første mnd at tr er kommet etter IKM... To dager på etterskudd



Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)

Jeg er gravid! Fikk positiv cb digital i dag :)
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)

Venter fortsatt på at TR skal dukke opp så jeg kan begynne på pp 13. Legen sa at jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, så er ikke gravid...


Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12
 
Venter fortsatt på at TR skal dukke opp så jeg kan begynne på pp 13. Legen sa at jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, så er ikke gravid...


Prøver på nr 1.... Håper så inderlig at det skal klaffe snart!! Pp12
Jeg har skrevet deg under TR da ettersom du ikke har hatt eggløsning! Visst det allikevel viser seg at du har blitt gravid på mirakuløst vis så si ifra :)
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)

Ingen TR! Må reise og kjøpe test i morgen siden alle testene mine ble pakket ned i flyttelasset.



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ville bare dele med hele babyverden at vi begynner å prøve igjen om nøyaktig 2 mnd, den 25. juli :D Gleder meg! hihi
 
Hei! Beklager for at jeg ikke har fått oppdatert før nå :) Noen er jeg enda usikre på:

Bella<3
Kontrollfrik
September2012
Marte83
Guttemamma<3
Mamma til jente'09<3
Cogcprøver
Ønske 2014
Goldenticket
Drømmer89
Kreativmamma
Therese.

Visst du som eier ett av disse nickene ser dette så oppdater meg med å svare til dette innlegget (ellers får jeg ikke beskjed), eller om du som ser over listen ser noen som jeg ikke har fått med meg, oppdater meg :)
Venter fortsatt på tr... snart en uke over. Ingen symptomer og negativ test. Så syklusen er nok ikke helt som den skal! Tar en ny test på tirsdag.. men er nok ikke gravid.
 
Back
Topp