**IKM uke 21**

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
Bella<3
Kontrollfrik

IKM tirsdag 20.mai


IKM onsdag 21.mai
Guttemamma<3

IKM torsdag 22.mai
Mamma til jente'09<3
Krumelur

IKM fredag 23.mai
Ønske 2014

IKM lørdag 24.mai


IKM søndag 25.mai


:D GRAVID
Mamma_mia_93
Misscoral
Rosa-frøken
Miina
September2012
Medønskeomentil2014
Krumelur
Bea810
Kreativmamma
Cogc
Therese.

:( TR
Enliterkjærlighet
Hemmeligefrue
UnknownP
Geminigirl
Gulsløyfe
Bia123
Lillegull09
Bella75
Hope90
Fru.Sol
Afa
Numme en
Drømmer89
Bonusmams
Marte83
Goldenticket

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)
 
Last edited:
Weehuu endelig! :D


IKM mandag 19.mai

Mm93

IKM tirsdag 20.mai

IKM onsdag 21.mai

IKM torsdag 22.mai
Geminigirl

IKM fredag 23.mai

IKM lørdag 24.mai

IKM søndag 25.mai



:DGRAVID


:(TR


Over IKM
 
Litt usikker enda Pga SA men jeg håper virkelig EL kommer 11 mai så du kan sette meg på 25 mai foreløpig :)





Taster på appen :)
 
Mai er favoritten, og ingenting hadde vært bedre enn en positiv test som forsinka bursdagsgave <3

Jeg er litt usikker på ikm, da jeg hadde kjemisk forrige pp og jeg fortsatt venter på tr:( hvis kroppen følger samme syklus som sist kjemisk (hatt to på rad) så kommer den i morgen, og jeg har ikm 22 mai:) satser på at alle gode ting er tre og at spiren denne gangen faktisk fester seg:)
 
Mai er favoritten, og ingenting hadde vært bedre enn en positiv test som forsinka bursdagsgave <3

Jeg er litt usikker på ikm, da jeg hadde kjemisk forrige pp og jeg fortsatt venter på tr:( hvis kroppen følger samme syklus som sist kjemisk (hatt to på rad) så kommer den i morgen, og jeg har ikm 22 mai:) satser på at alle gode ting er tre og at spiren denne gangen faktisk fester seg:)

To kjemiske på rad her også :confused: Skal til legen i dag, så vi får høre hva de sier... Men satser på at den sitter denne ppen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper det blir mange positive tester her :)





Taster på appen :)
 
To kjemiske på rad her også :confused: Skal til legen i dag, så vi får høre hva de sier... Men satser på at den sitter denne ppen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
To kjemiske på rad her også :confused: Skal til legen i dag, så vi får høre hva de sier... Men satser på at den sitter denne ppen :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva sa legen? Jeg lurer om jeg skal til legen hvis jeg får en til, men ser for meg at det eneste som skjer er at jeg må gå ned i vekt :/ er kraftig, men ikke i en slik grad at jeg vil betegne meg sel. So overvektig.
 
Hva sa legen? Jeg lurer om jeg skal til legen hvis jeg får en til, men ser for meg at det eneste som skjer er at jeg må gå ned i vekt :/ er kraftig, men ikke i en slik grad at jeg vil betegne meg sel. So overvektig.

Det var en vikarlege, som vanlig.. En ny hver gang jeg er der.
Han sa vel ganske rett ut at han ikke hadde peiling på sånt, så det var lite å hente der :rolleyes:
Men han sendte henvisning til gynekologisk avdeling på sykehuset i allefall. Tipper de har mer peiling ;)
Åsså kommer jeg til å ringe å be om blodprøve neste gang jeg får positiv test.. Tror det er greit å få registrert det, iallefall det går likens neste gang.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det var en vikarlege, som vanlig.. En ny hver gang jeg er der.
Han sa vel ganske rett ut at han ikke hadde peiling på sånt, så det var lite å hente der :rolleyes:
Men han sendte henvisning til gynekologisk avdeling på sykehuset i allefall. Tipper de har mer peiling ;)
Åsså kommer jeg til å ringe å be om blodprøve neste gang jeg får positiv test.. Tror det er greit å få registrert det, iallefall det går likens neste gang.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra at du fikk henvisning videre:) bra de tar det på alvor selv om det "kun" er kjemisk:) har du hatt flere enn de to på rappen? Hvor lenge har dere vært prøvere?:)
 
Har ikke hatt kjemiske før nei. Sluttet med pillene i desember så vi har jo ikke prøvd lenge. Dere da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikm 22 :) pp4


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Har ikke hatt kjemiske før nei. Sluttet med pillene i desember så vi har jo ikke prøvd lenge. Dere da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har Vært prøver siden februar 2012 :) mange opptrer og nedturer men er i en liten opptur igjen nå selv om TR dukket opp i dag :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Back
Topp