**IKM uke 21**

11 dpo i dag. Fortsatt negative tester, men de er ikke like "blendahvite" som de forrige testene. Blir derfor bittelitt mistenksom, men tolker fortsatt testene som negativ. Måtte ta to i dag, fra samme morgenurin.

2nu0f39.jpg

Bare tre dager igjen til mens skal komme :)
Syns jeg kan skimte noe :?

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

venter ikm 23 mai eggeløsning ca rundt 5-7 april. tok test i dag blendahvit. men får vente til helga og gjerne over ikm for å se :) men bor det en spire der er det vel rundt 29 januar termin blir :)

symptomer nå er
kvalme
murring forran og bak.
store hovene bryster med masse store blodårer på og fått knupper rundt brystvortene puss at de stikker veldig og veldig såre både puppen og brystvorta.
slimer nedentil
ser en del blodårer tydeligere på kroppen også.
humøret er opp og ned, og hodepine
løs og hard mage om hverandre.
veldig oppblåst i magen og en tung rar følelse i underlivet
men begynte å blø i 3 dager den 14 mai. :( så vet ikke hva som har skjedd men det får tiden vise :)

min første pp <3

Last edited:
venter ikm 23 mai eggeløsning ca rundt 5-7 april. tok test i dag blendahvit. men får vente til helga og gjerne over ikm for å se :) men bor det en spire der er det vel rundt 29 januar termin blir :)

symptomer nå er
kvalme
murring forran og bak.
store hovene bryster med masse store blodårer på og fått knupper rundt brystvortene puss at de stikker veldig og veldig såre både puppen og brystvorta.
slimer nedentil
ser en del blodårer tydeligere på kroppen også.
humøret er opp og ned, og hodepine
løs og hard mage om hverandre.
veldig oppblåst i magen og en tung rar følelse i underlivet
men begynte å blø i 3 dager den 14 mai. :( så vet ikke hva som har skjedd men det får tiden vise :)

min første pp <3
jeg har ikm til søndag :) men skal ta en test allerede onsdag :P

brystene føles veldig annerledes
veldige murringer i ryggen
stikker fra tid til annen i livmor området

ikke så veldig mye ennå, men håper det dukker opp noen flere og sterkere syntomer :)

Æsj..blendahvit! Jeg syntes hvertfall jeg ikke ser noe:( hmm..kanskje litt tidlig ennå. Har ikm til torsdag. Kjente meg småkvalm istad, og fikk et lite håp.
image.jpg
image.jpg

Vanskelig med disse testene altså!
Jeg testa blendahvit i dag! Blei litt skuffa, siden jeg har testa 2 streker tidligere... virker som det er nok en kjemisk... men men... mensen er ikke kommet enda (ikm på onsdag), så jeg lever fortsatt i usikkerheten og er på god vei til å bli litt koko i hodet!

Lykke til alle som er igang å tester (og dere som veldig snart skal teste) :D

Egentlig så skal man jo vente til ikm før man tester, så ikke noe grunn til at vi ikke er gravide;)
Du har helt rett! Er bare så enkelt å bli "revet med" denne testingen.
Hvordan har det gått med dere som har ikm i dag? Jeg er så spent på alle testene :)

Så veldig svak strek 8-9 dpo.
Første bilde er 9 dpo. Andre bilde er i dag, 13 dpo :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt klart flotte streker :D gratulerer så mye :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Helt klart flotte streker :D gratulerer så mye :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Takk takk :) Er fortsatt litt redd for ny kjemisk, men det ser jo låvende ut fåreløbig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er i dag 9-10 dpo, og fikk en veldig svak strek i dag :-o åhhr dette er spennende
Bilde?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Syns jeg kan skimte noe :?

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Tja, kan såvidt skimte noe på den øverste testen ihvertfall... men tror det bare er en skyggestrek, altså en negativ en... den er jo bare grå/skygge. :S Vil ikke tro noe annet før jeg kan se antydning til rosa :P

Tja, kan såvidt skimte noe på den øverste testen ihvertfall... men tror det bare er en skyggestrek, altså en negativ en... den er jo bare grå/skygge. :S Vil ikke tro noe annet før jeg kan se antydning til rosa :P
Hoho det her er spennende :D for jeg ser antydning til strek på begge to :D Testdate på onsdag?:) erru med?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Back
Topp